Skriv-vad-du-vill-tråden

Själv låg jag och stressade en silverfärgad SAAB i söndags med hojen... han tröttnade och blinkade lite blått, då slog jag av och vi fortsatte i lugnt tempo. :)

Själv låg jag och stressade en silverfärgad SAAB i söndags med hojen... han tröttnade och blinkade lite blått, då slog jag av och vi fortsatte i lugnt tempo. :)

Haha.. Bra att de har humor o kan ibland bara blinka till för att få oss ibland inte alltför lagliga människor att ojdåsaktaner... Heh

Haha.. Bra att de har humor o kan ibland bara blinka till för att få oss ibland inte alltför lagliga människor att ojdåsaktaner... Heh

Fixa feta kristaller jo bryden !

*King of Bling*

När Tant kom tebax från "trivseldagen" så hade hade jag fått ett mejl med tack från ordföranden i skattenämnden som tackade för min fina samt proffisga föredragning i nämnden!!

Sådant gör tant glad!

När Tant kom tebax från "trivseldagen" så hade hade jag fått ett mejl med tack från ordföranden i skattenämnden som tackade för min fina samt proffisga föredragning i nämnden!!

Sådant gör tant glad!

Hade du på dej det du visade på bild här i Tråden tidigare, så förstår jag om du får ett mail...:tungan

:krama Närå, jag är övertygad om att du sköter det där suveränt!:tummenupp

Hade du på dej det du visade på bild här i Tråden tidigare, så förstår jag om du får ett mail...:tungan

:krama Närå, jag är övertygad om att du sköter det där suveränt!:tummenupp

Det roliga är att jag själv tyckte att det blev en virrig föredragning för jag var stressad samt orolig för att bli nedröstad, därför så blev jag xtra glad över mejlet!!:tuttar

Idag blir det lååångkörning - skall vara handledare åt Pia som kör upp på tisdag så vi har helgen på oss att träna!

Det är freeeeeeeeeeeeeedag idag.. Wohooooooo

Japp, Solen lyser, det är fredag, är t.o.m ledig!!!!:tummenupp
MEN jag måste offra tiden i garaget & byta bromsrör på ena bilf@n:död
Hehe....bara att bita ihop.

Fredag, solen lyser och jag skall ut och köra hoj lite senare... wohoooo! :)

Nå nöjd med maskinen då??
Lite skillnad från din förra misstänker jag..?:D

Japp, Solen lyser, det är fredag, är t.o.m ledig!!!!:tummenupp
MEN jag måste offra tiden i garaget & byta bromsrör på ena bilf@n:död
Hehe....bara att bita ihop.

Grattis... Sån't som är sååååå kul... :(
Har en hemma som också skulel gilla ett nytt bromsrör dessvärre..
Ruskigt upplagd för just det kan jag meddela!

Last edited:
Jag kan informera att alla som går förbi hos mig idag berättar att det är såååå kul att det är bra väder och att jag säkert har tagit hojen till jobbet...
Hehe... Nope det gjorde jag inte för sist jag gjorde det var det såååååå fint väder heeeela dagen och sen så började det regn när jag skulle hem... *morr*

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti