Skriv-vad-du-vill-tråden

Då skulle du ha hört Yasha när jag lämnade tillbaka hennes Husa lackförseglad och till och med polerat colaflaskan som hon använde som uppsamlingskärl från kylaren :hihi
I ärlighetens namn och delvis till ditt försvar, så har jag aldrgi haft så dålig puts på någon hoj, som lilla bitchen. :kiss Det betyder iofs inte att du är friskare för det, för jag höll på att kissa på mig när jag såg Colaflaskan och sedan också insåg att du putsat dämparfjädern med TANDBORSTE!!! :3freak

Det är en offroadhoj för h-e. :lol

(men det är bra att ha puts på eländet, så man kan se när det blir problem förstås)

Dang, jag är impad! :D :D Det tog några timmar att få den att blänka sådär va? :D
Ursäkta mig, men SÅ skitig var hon INTE! :mad:

Bakhjulet är Frisens eget och framhjulet var helt nytt, ur kartong. :7peta

I ärlighetens namn och delvis till ditt försvar, så har jag aldrgi haft så dålig puts på någon hoj, som lilla bitchen. :kiss Det betyder iofs inte att du är friskare för det, för jag höll på att kissa på mig när jag såg Colaflaskan och sedan också insåg att du putsat dämparfjädern med TANDBORSTE!!! :3freak

Det är en offroadhoj för h-e. :lol

(men det är bra att ha puts på eländet, så man kan se när det blir problem förstås)

Ursäkta mig, men SÅ skitig var hon INTE! :mad:

Bakhjulet är Frisens eget och framhjulet var helt nytt, ur kartong. :7peta

Jamen förlåt då!:D Men jag måste hålla med dig, han är inte friskare för det!:D :D

Tyckte det gick liiite för lätt att banka dit baksvingen på Husan innan idag........

Det var då jag insåg att svingaxeln skulle gå genom motorn som stod 2m därifrån :D

Jag kan nog producera ett par hundra inlägg här i tråden om alla misstag ska rapporteras.

Nu då, har du somnat än???...:)
Håller med dig, det inte lätt att vara stark alla fredagar men ibland så glänser man till....du behöver inte känna dig ensam om att somna i soffan på fredagen, det händer även en Gungner:)

Japp, DÅ hade jag somnat! Fast i sängen, hann knappt lägga huvudet på kudden!

Nä, det ÄR svårt att hålla sig vaken en fredagskväll om man bara sitter i soffan! :)

Tyckte det gick liiite för lätt att banka dit baksvingen på Husan innan idag........

Det var då jag insåg att svingaxeln skulle gå genom motorn som stod 2m därifrån :D

Jag kan nog producera ett par hundra inlägg här i tråden om alla misstag ska rapporteras.
Hehe, tänk om det vore lika lätt att sätta dit svingen med motorn i ramen. :tungan

Jag brukar använda förlängaren till hylsnyckelsatsen för att få motor och sving att linjera innan jag stoppar in svingaxeln. Blir liiite mindre bökande då med sving, motor och ram som alla tre har helt motsatta åsikter mot din... :hihi

Svingaxel + gummiklubba gjorde att det linjerade vare sig det ville eller inte :D

Däremot kom jag inte längra än att få dit motorn, svingen, gaffelbenen samt bägge styrkronor.
Därefter började jag titta på eldragningen och gav snabbt upp :huvet
Varför gör man aldrig bra beskrivningar när man plockar isär något?

Undrar om jag var helt nykter när jag tog beslutet att riva allt ner till ramen :fyllisar

Nu är det dags att dra och fira mamma, får se om jag tar tag i det när jag kommer hem.

Det positiva var att jag blev väldigt hojsugen när jag skruvade vilket snabbt resulterade i att verktygen byttes ut mot en hjälm och sedan tog jag en runda på enduron och terroriserade grannskapet :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT