Skriv-vad-du-vill-tråden

Det är ju det hon gör!:mad: Men när man ropar till pralindamen där i soffan att middagen är serverad, eller när man kommer från tvättstugan med famnen full, eller när man med värkande knän kliver upp från det renskrubbade toalettgolvet, ja då har arbetet bara tagit för lång tid!:(

*Detärsyndommejmodeoff*:D

Byt fru eller strejka! :mattias :fakta

:kiss

Det är ju det hon gör!:mad: Men när man ropar till pralindamen där i soffan att middagen är serverad, eller när man kommer från tvättstugan med famnen full, eller när man med värkande knän kliver upp från det renskrubbade toalettgolvet, ja då har arbetet bara tagit för lång tid!:(

*Detärsyndommejmodeoff*:D
Haha, undrar hur hennes version låter? :va
"Den där lata fan sitter i soffan eller pillar på datorn medan jag får plocka altt här hemma..":rolleyes:

Så där ja! 12½h till! Ska lägga mig i soffan nu och sova vidare :D

Inte de minsta avis på alla er som får gå på mässan idag.. :gråta

Glöm inte värnpliktssäkert alternativt (om man nu skall lyssna på Frisen... :rolleyes: ) officerssäkert. :hihi

Vpl är den enda kategori människor jag träffat som kan lyckas med följande konststycke:

Lås in valfri vpl som har tre solida järnkulor med sig i ett rum som bara består av fyra väggar, ett golv, ett tak och en dörr som bara du har nyckel till.

När du sedan efter 24h öppnar så har idoiten lyckats ta sönder en kula, låna ut den andra och den tredje är spårlöst försvunnen.......

Låt mig inte ens tänka på att få något löjtnantssäkert :D

Vpl är den enda kategori människor jag träffat som kan lyckas med följande konststycke:

Lås in valfri vpl som har tre solida järnkulor med sig i ett rum som bara består av fyra väggar, ett golv, ett tak och en dörr som bara du har nyckel till.

När du sedan efter 24h öppnar så har idoiten lyckats ta sönder en kula, låna ut den andra och den tredje är spårlöst försvunnen.......

Låt mig inte ens tänka på att få något löjtnantssäkert :D

Utan tvekan en bedrift. :lol :lol :lol

HELVETE!!!! FAN!!!:mad::( Jag har maginfluensa:gråta
Började igår kväll, inte sovit på hela jävla natten.. Feber och inget jag dricker eller käkar vill stanna kvar länge:( :gråta

HELVETE!!!! FAN!!!:mad::( Jag har maginfluensa:gråta
Började igår kväll, inte sovit på hela jävla natten.. Feber och inget jag dricker eller käkar vill stanna kvar länge:( :gråta

That sucks! Big time!

Jag hade nyss besök av mina personliga piller-tant. Massa piller i olika former, tog 30min sen känner jag mig redan bättre :yoparty Ne, inte rikigt så bra, men lite iaf :(

That sucks! Big time!

Jag hade nyss besök av mina personliga piller-tant. Massa piller i olika former, tog 30min sen känner jag mig redan bättre :yoparty Ne, inte rikigt så bra, men lite iaf :(

FAN! Legat i sängen 24h.. Upp nu o dricka blåbärssoppa:( Är helt uttorkad allt jag dricker kommer upp igen:gråta

Men vafan... En till som blivit sjuk! Krya på dig!:(

fan så jävla surt:( Så jävla bra tajming :huvet

Trist tjejen, hoppas du blir bättre så vi får träffa dig i morgon.
:krama

Mja just nu känns det ju jävligt kasst tyvärr:(

Last edited:
FAN! Legat i sängen 24h.. Upp nu o dricka blåbärssoppa:( Är helt uttorkad allt jag dricker kommer upp igen:gråta

Vet hur du känner dig, det är inte kul nånstans det här. Den lyxen jag kan unna mig är väl att slippa kräkas. Men har å andra sidan så ont i halsen att jag inte kan svälja vilket som :lol

Är det några fler som känner sig rassliga?

Åh, stryk i förebyggande syfte.. I like the way you're thinking! Sikta på njurarna, det gör ont som f-n där :hihi

Vet hur du känner dig, det är inte kul nånstans det här. Den lyxen jag kan unna mig är väl att slippa kräkas. Men har å andra sidan så ont i halsen att jag inte kan svälja vilket som :lol

Åh, stryk i förebyggande syfte.. I like the way you're thinking! Sikta på njurarna, det gör ont som f-n där :hihi

Det blir en variant av Monty Python's "Sen kom far och spöade oss till sömns med livremmen...:hihi

Inte de minsta avis på alla er som får gå på mässan idag.. :gråta

Det ska du inte va heller! Man var ju tvungen att träffa både Prillan och Betsy där ju!:gnissla

Närå, det var jättetrevligt tjejer! :krama Ser fram emot att träffas igen på lördagskvällen på HRC, om jag inte lyckas lura mina tjejer att mässan är stället att vara på imorgon på dan!:yoparty

Och sen får jag instämma i Pluggens hot-om-prygel-inlägg; Skärp till Er nu och bli friska så Ni kan komma till Människobyn och parta med oss på Hard Rock Café!!!:banana

:Bugar Jag har ju inte kommit ihåg att dra igång ett gigantiskt
GRATTIS QUEEN!!!
här i tråden idag!:huvet :huvet

STORT grattis tjejen! :krama

Last edited:
Och sen får jag instämma i Pluggens hot-om-prygel-inlägg; Skärp till Er nu och bli friska så Ni kan komma till Människobyn och parta med oss på Hard Rock Café!!!:banana

Skönt att du håller med mig, man får intrycket att folk försöker slippa att gå på festen...:huvet

:Bugar Jag har ju inte kommit ihåg att dra igång ett gigantiskt
GRATTIS QUEEN!!!
här i tråden idag!:huvet :huvet

STORT grattis tjejen! :krama

Jag skrev i gästboken!:)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back