Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Tror hon menar att texten är mindre i pocket och det gör att vissa har svårt att läsa pocketbocker, för själva innehållet är exakt det samma :)

Nej, enligt henne så INNEHÖLL den mindre...:hihi Men det kan ju vara så hon menade men att det inte levererades som hon tänkte sig...:)
 
Gah, försov mig!
Vaknade kl. 8 istället för halvsex! :gnissla
Fast jag är bra piggare än vad jag brukar vara :banana
 
:banana Grått väder i dag med, :va och vad ska man göra när man är ledig i dag då....



Läääääääääääääässsssssssssssssaaaaaaaaaaa och träna kanske :)
 
Läääääääääääääässsssssssssssssaaaaaaaaaaa :)

Vad läser du för bok?? Läser du mycket??

Jag är bokmal, måste ha minst 4-5 böcker på nattygsbordet för att känna mig nöjd.

Tips mottages gärna. :)

Håller just nu på med en bok på närmare 900 sidor. Bra som fan "Sugar, kvinnan som steg ut ur mörkret" av Michael Faber. Som bl.a har skrivit "Under skinnet" men den var skum.

Ha en trevlig dag då...med läsning och träning.

//Madelene
 
Vad läser du för bok?? Läser du mycket??

Jag är bokmal, måste ha minst 4-5 böcker på nattygsbordet för att känna mig nöjd.

Tips mottages gärna. :)

Håller just nu på med en bok på närmare 900 sidor. Bra som fan "Sugar, kvinnan som steg ut ur mörkret" av Michael Faber. Som bl.a har skrivit "Under skinnet" men den var skum.

Ha en trevlig dag då...med läsning och träning.

//Madelene

Jo jag läser en hel del och har snart slut på olästa böcker i hyllan, just nu läser jag Diana Gabaldon´s sista bok läser även Anna Jansson, David Brown
och Margit Sandemo är väll de som jag läser mest här just nu.

:va man kanske skulle ha en tråd med boktips i :)


Ha en bra dag du med :)

// Kakan
 
Jo jag läser en hel del och har snart slut på olästa böcker i hyllan, just nu läser jag Diana Gabaldon´s sista bok läser även Anna Jansson, David Brown
och Margit Sandemo är väll de som jag läser mest här just nu.

:va man kanske skulle ha en tråd med boktips i :)


Ha en bra dag du med :)

// Kakan


Ninna ninnaa ninannana, ninanna nanna naaa....veckans boktips! Av och med Kakan och Madde! :)
Why not?
Starta en boktipstråd! Bra förslag!
Jag har ett par stänkare att rekommendera oxå, samt att låna ut.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top