Skriv-vad-du-vill-tråden

Måste vara en amerikansk tvättomat :lol

Bifogat

• 2640068494_ae21843157.jpg
    2640068494_ae21843157.jpg
    94.3 KB · Visningar: 36
KRIS! Är det nån som är eller känner en elektriker som kan göra en snabbutryckning hos mig?
Dumfan som installerade min nya luftvärmepump har kopplat den på samma fas som alla andra superelkrävande apparater i huset så jag har fått byta huvudsäkringen fem ggr på ett dygn nu!
Hade 14 grader inomhus i morse och kolsvart! Brrrrrrrrr

Förnekelse e väl enklare än att inse fakta!

Ja och det verkar gälla även mig :)

Hoppsan har du tillbringat julhelgen med att läsa ikapp :va eftersom jag skrev det den 12/11 och det är en helsikes massa inlägg bak.

Gott nytt år på dig oxå :pannkyss

Nej läsa ikapp är mission imbossible men vi hade en diskussion några stycken och fick för mig att ämnet var avhandlat någonstans i denna tråd....och så var fallet :)

God fortsättning!

Last edited:
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FEoX3b6Y7gU&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FEoX3b6Y7gU&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Nix en Trajja S3 å boven jagar på en Trajja Daytona T595.
Fast crossdäck och fel ljud har du rätt i, ska tydligen vara ljudet från en Hayabusa.

Bugar och bockar för filmklippet!:tummenupp Gjorde lite ont bara där på slutet när den gick upp i rök...:näsblod

TÄNK OM det var snö oxå..................*drömmer*

Bilen med mej som förare och mina två tjejer som passagerare avgår vid 07 imorgon (om jag verkligen orkar upp vid 6...) upp till Piteå!:) Enligt rapport runt -14 grader och ca 2-3 dm snö!:yoparty Med lite flyt kan det bli både skoter och crosshojskörning i snön!:yoparty Lite kontrast mot solstolen och paraplydrinken för 2 dar sen...:D

thyg0d och Dr Båge, där kom vi fram till att vi ÄR antika...
:rofl

Då får du blanda in mej i den där antika samlingen åxå! Det där är UNDERBARA klipp!:tummenupp

Last edited:
De är nå sinnessjukt va sprit, nattliga aktiviteter & fel mat kan sabba träningen! Fick sån ångest nyss på gymmet att här kommer..

Försenade nyårslöften! :2cool

- Alkohol max en gång/månad och aldrig mer än att man kan köra bil kl.9 dagen efter!
- Onyttig mat max en gång/vecka!
- Ska klara 90kg, 3x12 i Lats-drag bakom nacken.. Innan semestern!

Inget fuskande! :D

De är nå sinnessjukt va sprit, nattliga aktiviteter & fel mat kan sabba träningen! Fick sån ångest nyss på gymmet att här kommer..

Försenade nyårslöften! :2cool

- Alkohol max en gång/månad och aldrig mer än att man kan köra bil kl.9 dagen efter!
Inget fuskande! :D

Kul kille!:rolleyes: Du lär ju bli bjuden på många fester...:D

Kul kille!:rolleyes: Du lär ju bli bjuden på många fester...:D

party0046.gif

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti