Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
aaah en vettig människa!:D

Dom är.... vackra, iskalla, lite läskiga... och alldeles alldeles underbara:D

Vettig o vettig... *asg*
De är helt grymma dedära... så jäkla vackra... Uhlalalllaaaaaa

:D
Men om du märker att hon börjar intressera sig för killar så kan du bara hojta till så kan jag prata med henne om hur det var att va gravid vid 15 år ålder :D

Jag tror att du får vänta ett par veckor, Yashas dotter lär vara döv ett tag efter den utläggning hon kommer att få höra ikväll... :rofl

Och du kallar Bambi för otäck...:rolleyes:

Kolla nästa gång det är dax för "nummer 1". Om du står upp ska du börja bli orolig...:D
Jag har fött barn, jag är ganska säker... :D

Jag tror att du får vänta ett par veckor, Yashas dotter lär vara döv ett tag efter den utläggning hon kommer att få höra ikväll... :rofl
:lol Underhållning. Helt klart. Nu undrar de på kontoret varför jag har så roligt på jobbet idag... :tungan

Men om du märker att hon börjar intressera sig för killar så kan du bara hojta till så kan jag prata med henne om hur det var att va gravid vid 15 år ålder :D

:tummenupp First hand information. Frågan är bara om jag litar på att du är ett avskräckande exempel... :D

Jag har fött barn, jag är ganska säker... :D

:lol Underhållning. Helt klart. Nu undrar de på kontoret varför jag har så roligt på jobbet idag... :tungan

:tummenupp First hand information. Frågan är bara om jag litar på att du är ett avskräckande exempel... :D

Klart du kan lita på det .. jag kan berätta om min 36 timmar långa förlossning som jag fortfarande kommer ihåg med smärta! 36 timmar av ren smärta!

Lämna inte Bambi ensam med din dotter!
Risken är att hon säger något annat än vad du hade tänkt dig...:rolleyes:

Mmm... jag börjar tro att ni har rätt, men hon är tjej, så jag litar på henne! :tummenupp

Klart du kan lita på det .. jag kan berätta om min 36 timmar långa förlossning som jag fortfarande kommer ihåg med smärta! 36 timmar av ren smärta!

Tell me about it... 48 j-a timmar. :4skrika

Mmm... jag börjar tro att ni har rätt, men hon är tjej, så jag litar på henne! :tummenupp

BIG MISTAKE!
Hon är en kvinna! :fakta

Jaja, det tjats om era förlossningar!
Vi killar då?
Vi måste stå sysslolösa bredvid och får inga roliga piller osv...

Nu kommer vreden!
:hihi

Last edited:
Jaja, det tjats om era förlossningar!
Vi killar då?
Vi måste stå sysslolösa bredvid och får inga roliga piller osv...

Nu kommer vreden!
:hihi
:kiss
Jag fick inte heller några roliga piller.

Ja.. och alltså är jag av det bättre könet.. tänk att ni killar aldrig lär er att vi tjejer är : Lite bättre, lite smartare och helt underbara varelser :D :D:D
:fakta

Deja vú? Den här diskussionen har jag sett förut. Varför ger ni helt enkelt inte bara upp, killar?!? Era liv skulle vara så mycket enklare om ni bara erkände suveräniteten och njöt av att vara. Iställer för att kriga. :D

Last edited:
Håller NATURLIGTVIS med sweedo!
:återtill1800taletsvärderingartack..

Jag gillar den där pensionsreklamen där det är en kille som sitter
och läser tidningen och när han tar upp ungen och den luktar illa vänder
han sig om och skriker Keeeeeerstiiiiiiin... :hihi

När vi ändå är inne på reklam så tycker jag den där killen som diktar på latin och kallar nån drottninglik pryl för picare (skata) är heeeeeeeelt underbar!

Jag gillar den där pensionsreklamen där det är en kille som sitter
och läser tidningen och när han tar upp ungen och den luktar illa vänder
han sig om och skriker Keeeeeerstiiiiiiin... :hihi
Det är den klart bästa scenen i hela reklamen :D

Tell me about it... 48 j-a timmar. :4skrika
Nu kom jag på varför jag inte vill ha barn just nu...sen när det är dax blir det banne mig kniven :fakta

Last edited:
Nu kom jag på varför jag inte vill ha barn just nu...sen när det är dax blir det banne mig kniven :fakta
Det är bara dumt om det inte är alldeles nödvändigt. Då har du ju ont och får knappt röra dig i evigheter. Gör du det "naturligt" är du för det mesta fit for fight ganska omgående. Även om kroppen är rätt sliten. :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti