Skriv-vad-du-vill-tråden

:hihi HELT RÄTT!
Man vet ju hurkillar är liksom... :D

Frågeformulär??
Enkelt:
Fråga 1
Har du tänkt syndiga tankar?
Ja, skjut han det är ju garanterat om din dotter!
Nej, skjut han, det måste ju va nåt fel på grabben barmhärtighetsmord är tillåtet!

Så... Färdigt...
Vill man lyxa till det och få honom att svettas lite så kan ju fråga två vara:
Har du tänkt vara närmare min dotter än två meter (Ev. bilfärd inräknad)
Ja, booooom
Nej, har han privatjet eller? Då måste pappa få låna, sen booom... :D

Alternativt till fråga ett: Har du tänkt syndiga tankar? Nej -skjut honom, han ljuger!

För övrigt har hon inte riktigt fattat det där med killar än, men hon är 15 så... :huvet
Eller så döljer hon det bra för dig att hon redan har fattat det där med killar :)
Mina föräldrar trodde inte heller det men sen kom jag hem och berättade att jag var gravid vid 15 års ålder :D:D

Eller så döljer hon det bra för dig att hon redan har fattat det där med killar :)
Mina föräldrar trodde inte heller det men sen kom jag hem och berättade att jag var gravid vid 15 års ålder :D:D

Haha, nu hickade nog t.o.m. Yasha till! :D :skrämd

Jo, men om man skjuter ALLA killar... Blir det inte väldigt svårt för mänskligheten att fortleva?:va

Det där löser nog tjejerna på egen hand!
Har du inte fattat att de anser att vi är ett överflödigt kön...:rolleyes:

Last edited:
Det där löser nog tjejerna på egen hand!

:hihi
Då kan du ju tänka dig vad Bambi's mor och far sa då... :D
Lär ju ha varit lite mer än hick...

Men det är bra Bambi! Skräm Yasha lite nu så hon vaknar..
Vi vet ju hur lösaktiga :tuttar är...

:ajjabajja Inte när det gäller Tvätt, Städning, Matlagning, Skjuts hit och skjuts dit, Bära tunga saker, Montera saker som är krångligt så att det tär på psyket, Borra, Bära ut sopor... Ser du! Listan kan göras ganska lång! Klart vi är värdefulla! :rolleyes:

:ajjabajja Inte när det gäller Tvätt, Städning, Matlagning, Skjuts hit och skjuts dit, Bära tunga saker, Montera saker som är krångligt så att det tär på psyket, Borra, Bära ut sopor... Ser du! Listan kan göras ganska lång! Klart vi är värdefulla! :rolleyes:

Oooh du glömde.... Sexa... Är tydligen nåt som händer för en del killar... har jag hört...

Le Puck kanske vet? Han väntade ju på två tighta bullar... :hihi

:D Då brukar :tuttar :arsele vara bra lockbeten och vi sväljer med hull och hår! :gnissla
Fast snart finns det hembetjänter i form av robotar och då....:huvet

:D Då brukar :tuttar :arsele vara bra lockbeten och vi sväljer med hull och hår! :gnissla
Fast snart finns det hembetjänter i form av robotar och då....:huvet

Ja det är faen fusk alltså...
Flasha lite :tuttar och :arsele och man gör som dom säger bara för att man gosa lite med dom och sen tjatar dom om förspel dessutom...
Hallå.. Jag släpade en jefla massa skit/städade/whatever för att få tafsa lite och så ska man få jobba IGEN för samma sak... :huvet

Flasha lite :tuttar och :arsele och man gör som dom säger bara för att man gosa lite med dom och sen tjatar dom om förspel dessutom...
Hallå.. Jag släpade en jefla massa skit/städade/whatever för att få tafsa lite och så ska man få jobba IGEN för samma sak... :huvet

*Eddie Medusa mode on* "Pilla på dig själv så går jag å skiter så länge" *Eddie Medusa mode off*

Hemma - Jobbet - Slavkontrakt på båda ställena lixom!:D

:skrämd

(du är en otäck kvinna, schas med dig! :D )

Tveklöst... :galen

Men va f-n!:mad: Du måste ha en grym underrättelsetjänst att tillgå! :huvet
Vem faan är det som är quissling och läcker info till det täcka könet!:D
Inside information?!? Är du SÄKER på att jag är kvinna?!? :rodl

Frågan är väl förresten om JAG är säker?!? :crash

:skrämd

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...