Skriv-vad-du-vill-tråden

Nä det är klart, jag bara tänkte at det måste vara enklare...:va

Domarn´skulle ju skrika FUSK! direkt!:D

Nä Pluggis, nu viker jag ner mej för i afton. Ska kolla lite i reklamblad efter nån lämplig LapTop att ersätta kulramen här hemma med!:D

Last edited:
Domarn´skulle ju skrika FUSK! direkt!:D

Nä Pluggis, nu viker jag ner mej för i afton. Ska kolla lite i reklamblad efter nån lämplig LapTop att ersätta kulramen här hemma med!:D

Det låter som en bra idé!:)

En liten topplista för i kväll!

Izah 1,468
Kakan 1,151
Pluggen 1,070
Vampyrtrollet 1,068
Mitra 1,055
pucken 789
Yasha 560
Prillan73 539
Dr.Bike 496
Sweedo 473
Shooter 409

Längst upp har vi som vanligt Izah på 1468 inlägg följd av Kakan på 1151 inlägg. Sen har det blivit en tabellförändring så istället för Mitra på tredja plats så hittar vi undertecknad på 1070 inlägg tätt följd av Vampyrtrollet på 1068 inlägg. Mitra hittar vi först på femte plats med 1055 inlägg!:D :D Det jävliga i sammanhanget är att Vampyrtrollet kommer att segla förbi på en kvart igen, men vafan... Det kostar att ligga på topp!:yoparty

:dummer Här är jag nu äntligen hemma, får ligga i min egen sköna säng och så kan jag inte sova. :mad:

Klockan ringer om en timme och då måste jag gå upp, så vad är meningen med att försöka sova nu? :va

Jaja, vad är väl en bal på slottet? Kan detta vara efterdyningarna av 12 timmars sömn natten före? :D

:kiss på er alla, när nu vaknar. TRÖTTMÖSSOR!!! :4skrika

Jaa, med tanke på mundering och beväpning så är det mer troligt att det blir NI som får åka på jobbet och då kan jag få haka på. Tur att man fick se hennes weak spots i lördags då!:D Jag kommer börja med att fixa fram ett gäng blodiga Marys, så är saken snart klar!:D

BM är det slut med på 1 år ungefär.....

:D Jag bearbetar och bearbetar. Tiden arbetar FÖR en förhandlare!:D

IZAH: :skrämd Din nya Avatar; Aktare så inte nån krimmare kommer och gör husis hos dej för att befria Tomten från sin gisslantagare!:D

Det var en ond Tomte som förtrjänade allt som kom i hans väg....

Moahahahahaha

Hrrrm, hrrrm... Finns det 2...:kär :)

För dig RKP, självklart!!!

Last edited:
:dummer Här är jag nu äntligen hemma, får ligga i min egen sköna säng och så kan jag inte sova. :mad:

Klockan ringer om en timme och då måste jag gå upp, så vad är meningen med att försöka sova nu? :va

Jaja, vad är väl en bal på slottet? Kan detta vara efterdyningarna av 12 timmars sömn natten före? :D

:kiss på er alla, när nu vaknar. TRÖTTMÖSSOR!!! :4skrika

Och jag som kan sova, får inte ligga i min sköna säng... :va

Ingen rättvisa i den här j-a vlärden!:mad: (Jag håller på med projektet att försöka komma till insikt med att jag är uppe, påklädd och tagit mej till min arbetsplats. Fattar inte att den där JÄVLA MORGONEN måste hoppa på mej VARJE JÄVLA NATT, när man sover som skönast!:mad: )

BM är det slut med på 1 år ungefär.....
Nähäää du!:D Så länge e de i inte till nästa fest!:D
Det var en ond Tomte som förtrjänade allt som kom i hans väg....

Moahahahahaha
Du e inte rädd att den där lilla vita hårbollen som står i nära relation till Jultalibanen kommer och hemsöker dej nu...:gnissla Finns det onda Tomtar...:va
För dig RKP, självklart!!!
:tummenupp Kaaaaanon! Kan man kanske få lära sig att tillaga råttorna jag fångar nere vid kajen, så slipper ungarna sätta i sig dem råa...:rolleyes:

Last edited:
Och jag som kan sova, får inte ligga i min sköna säng... :va

Ingen rättvisa i den här j-a vlärden!:mad: (Jag håller på med projektet att försöka komma till insikt med att jag är uppe, påklädd och tagit mej till min arbetsplats. Fattar inte att den där JÄVLA MORGONEN måste hoppa på mej VARJE JÄVLA NATT, när man sover som skönast!:mad: )

Nähäää du!:D Så länge e de i inte till nästa fest!:D

Du e inte rädd att den där lilla vita hårbollen som står i nära relation till Jultalibanen kommer och hemsöker dej nu...:gnissla Finns det onda Tomtar...:va

:tummenupp Kaaaaanon! Kan man kanske få lära sig att tillaga råttorna jag fångar nere vid kajen, så slipper ungarna sätta i sig dem råa...:rolleyes:

Jodu så länge kommer det att dröja innan jag dricker igen, på allvar...

Rädd för en vit hårboll? Knappast troligt, jag har fikat med en riktig taliban, de e inte så uppkäftiga när de inser att man har mer, fler samt större vapen än vad de har.

Råttor tillagas på samma sätt som vita hårbollar, kraftigt samt med ett överflöd av vitlök!!

Jodu så länge kommer det att dröja innan jag dricker igen, på allvar...
:pannkyss Vare´sååå jobbigt på söndan´!?:D

Rädd för en vit hårboll? Knappast troligt, jag har fikat med en riktig taliban.
:skrämd Hur mår den stackarn idag!

Råttor tillagas på samma sätt som vita hårbollar, kraftigt samt med ett överflöd av vitlök!!
Yeak! :jisses Det kan väl aldrig hjälpa! Inte om man VET vad det är man äter! Eller...?

Hej hej!
Någon som har lite arbetslust att skicka över till mig??
Har ingen som helst lust att jobba :(

godmorgon... Eller ja... förmiddag... Men det känns som morgon...

Izah: Jag tror inte att du kommer låta priten vara i ett år... :fyllisar

:hihi

godmorgon... Eller ja... förmiddag... Men det känns som morgon...

Izah: Jag tror inte att du kommer låta priten vara i ett år... :fyllisar

:hihi

Skönt att det är fler som checkar in sent idag....

Jag vet inte vad min lilla vita tuss har gjort för att förtjäna så många hot och tillmälen, men hon kanske är hotfull på något sätt?!? :va

Jaja, livet går vidare. Shit happens. Life's a bitch, and then you marry one, eller?!? :confused:

:tungan

Jag vet inte vad min lilla vita tuss har gjort för att förtjäna så många hot och tillmälen, men hon kanske är hotfull på något sätt?!? :va

Jaja, livet går vidare. Shit happens. Life's a bitch, and then you marry one, eller?!? :confused:

:tungan

Har du sett ljuset i tunneln ?:D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka