Skriv-vad-du-vill-tråden

Det låter inte som de du skickar brev till har provat att få igenom en kantboll precis...

Neeeeh... det är nog inte att man gör avdrag för resor till och från jobbet och skrivit 200 dagar när det bara var 190.... :D

Det är ju alltid en bra utgångspunkt för att börja en diskussion, att skrika och skälla och vara otrevlig...:rolleyes: Man undrar hur de tänker...:va Om jag är tillräckligt otrevlig och jävlig mot den här tjänstemannen/kvinnan, så kanske han/hon ändrar sig och låter mej få min vilja igenom... Hur troligt är det...

Tror inte att de tänkte rätt från början alls.....

Ignorera honom, han är från Falun. :gnissla Vi har tillräckligt med invandrare i tråden ändå. :tungan Jag tror vi har fyllt vår kvot och inte kan ge asyl heller. :D

Nu får det vara nog. Nu har julmustnazisten skitit i blå skåpet.
Hört talas o Dalaupproret. Va Va Va.

Stanna i Prag du. *sa han och tog den 17:de lussekatten och sköljde ner med litervis av julmust*

Nej, jag vill ha fax å så ska du ringa mig före så att jag kan stå och ta emot...
:hihi

A ha a så du kan kan säga åt härket att inte svara i telefonen för nu kommer det ett fax.

Stanna i Prag du. *sa han och tog den 17:de lussekatten och sköljde ner med litervis av julmust*

Ha ha med den här julmustdiktaturen så tror jag att det kan finnas Sprängd Anka på julbordet.:D

Last edited:

En kompis som körde taxi i Södertälje tidigare hade en stökig och otrevlig kund i bilen för några år sen. Jag gillar hans uttryck till den kunden;

Du är ju för faan inte rätt ihopsatt!
Kunden gillade det inte lika mycket... Han gav polarn en smäll innan han hoppade ur och sprang...:näsblod

Jag såg det där förut... Tänkte OOOOPS! Hoppas inte Gnagarn ser det där...:gnissla :D Kände mej liiite uthängd själv där också faktiskt...:mad:

Last edited:
Shit, nu börjar hela tråden och Sthlmsforumet bli besu(d)lat av utomjordingar. :va
Hur hittar de hit? :confused:
Det måste vara Puckfan som lurar hit dem, han kan f-n aldrig hålla käften. :mad:

Mjae dom tror sig vara smarta men när dom blir ertappade med fingrarna i kakburken så börjar svamlet...

Lögner är som snöbollar, dom blir större och större, till slut så spricker dom...

Shit, nu börjar hela tråden och Sthlmsforumet bli besu(d)lat av utomjordingar. :va
Hur hittar de hit? :confused:
Det måste vara Puckfan som lurar hit dem, han kan f-n aldrig hålla käften. :mad:

Åsså din j-a Avatar! :D Du kastar in brandfacklor, hot, hån och skäll och så ser man samtidigt den där lilla jävla, håriga, illmarigt leende lilla krabaten!:D

Åsså din j-a Avatar! :D Du kastar in brandfacklor, hot, hån och skäll och så ser man samtidigt den där lilla jävla, håriga, illmarigt leende lilla krabaten!:D

:lol

Ja, visst är hon svår att motstå?!? :D

Och jag ÄR snäll, jag loooovar!!! :brynad

Älskar HEEEELA världen! :kär

Jag har sett i Kalle Anka att snöbollar kan bli hur stora som helst utan att spricka! :mattias
Och vart man än åker har man med sig en vacker utsikt och trevliga vänner! :fakta

Och izah, Björnbusarna åker ALLTID in i finkan till slut! :krama

:yoparty

Jag gick på privat/statlig internatskola, vi fick mat på restaurang och husmor fixade frukost. Aromat, vad är det?!? :va

:D

Aromat e ett måste i matlagning. I princip varje krog jag har jobbat på har det funnits en hink aromat i köket, inklusive på Grand samt andra exklusiva krogar!

Glutamat is da shit!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...