Skriv-vad-du-vill-tråden

En till...

Mörka listan:

Kakan
Sweedo
Pucken
Shooter
Thyg0d
Izah
Mitra
GAMLOT :mad:
icko


:fatta! kommer


Vågar ni andra erkänna? :cdevil

När jag kommer hem från Prag är jag fullärd. :lol
 
becher.gif


Becherovka, örtlikör från Karlsbad som blandas enligt ett hemligt recept, bör ni avsmaka.
Den brukar snabbt bli svenska turisters favorit.
Somliga säger att den leder tankarna till jultiden genom en svag smak av pepparkakor. Döm själv!


http://www.praginfo.com/homeindex.htm
Jäkligt gååååttt :yoparty en av mina favvisar till kaffet.
 
En till...

Listan över vilka som njuuuutit:

Kakan
Sweedo
Pucken
Shooter
Thyg0d
Izah
Mitra
GAMLOT
icko

Och som vi har njutit!:D Du vet väl själv hur gudomligt gott det är och tänk -Vi har redan smakat strupens och smaklökarnas okrönta Drottning -
JULMUUUUUSTEN! :yoparty
Åååååå, satan, jag tror jag måste springa till Statoil och skaffa en flaska till!

Det räcker nog med vanlig användning!:D

Vänta nu! Jag tror inte att vi vill veta hur din "vanliga" användning av henne är...:gnissla
 
Last edited:
Och som vi har njutit!:D Du vet väl själv hur gudomligt gott det är och tänk -Vi har redan smakat strupens och smaklökarnas okrönta Drottning -
JULMUUUUUSTEN! :yoparty
Åååååå, satan, jag tror jag måste springa till Statoil och skaffa en flaska till!

Julmust? :gnissla
Skärp-dig-för-i-helvete-du-e-från-PITEÅ!!! :mad:

GLÖGG....minst.
(å ingen ICA-glögg nu)
 
Ny trilogi, visas på bio efter jul:

Shooter - in the danger zone
Shooter 2 - living in fear
Shooter 3 - better dead than alive

...
 
Och som vi har njutit!:D Du vet väl själv hur gudomligt gott det är och tänk -Vi har redan smakat strupens och smaklökarnas okrönta Drottning -
JULMUUUUUSTEN! :yoparty
Åååååå, satan, jag tror jag måste springa till Statoil och skaffa en flaska till!



Vänta nu! Jag tror inte att vi vill veta hur din "vanliga" användning av henne är...:gnissla

But you will! Muahahaha:cdevil:cdevil :cdevil :cdevil :cdevil
 
Ny trilogi, visas på bio efter jul:

Shooter - in the danger zone
Shooter 2 - living in fear
Shooter 3 - better dead than alive

...

Jag tänkte kolla på de här istället:

Shooter - Hur lugn som helst fast han druckit julmust innan 1:a advent
Shooter 2 - Rapar och tar en flaska till
Shooter 3 - Pantar 47 PET-flaskor Julmust den 27 november
Shooter 4 - Installerar julmust i kranarna hemma och dricker satan ända till midsommar!

Nån som ska med...?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top