Skriv-vad-du-vill-tråden

Meeeehhhh Bättzy... kåm me här nu ner till arkivet... jag har en slatt Fin-grappa bakom alla mappar *tar fram en liten flaska med miljödiesel*...

Shååå håll i plast *hick* muggarna nu så tar vi oss en jävel...

Äh, på min nivå dricker vi Amaronegrappa ur Riedelglas, häng me in på kontoret, men lämna chokladdryckskillen utanför, han luktar finkel :D
 
Äh, på min nivå dricker vi Amaronegrappa ur Riedelglas, häng me in på kontoret, men lämna chokladdryckskillen utanför, han luktar finkel :D

*Sparkar Puck nerför trapporna*..

Euooo ... *försöker se städad ut*... tack då går vi in på ditt rum då.. *klick låser dörren*... åhh så fint du har det här *hoppas glasen är stooora*...
 
He he he.....nu eren färdi......Le Puck bar....raaaaaaaaaaaap

Sch jälla dyyrt ut e så jag joooore en egen....hihihi ler

föschta gråågen:
Shining sågspååån med valnöt-twist !

Betchy.......du få ingen *hånler*
 

Bifogat

  • puckbar.JPG
    puckbar.JPG
    106.1 KB · Visningar: 53
Last edited:
He he he.....nu eren färdi......Le Puck bar....raaaaaaaaaaaap

Sch jälla dyyrt ut e så jag joooore en egen....hihihi ler

föschta gråågen:
Shining sågspååån med valnöt-twist !

Betchy.......du få ingen *hånler*

Gör inget :lipar jag drack nåt skit i Ryssland me en döskalle på.... inge bra:huvet
 
Gör inget :lipar jag drack nåt skit i Ryssland me en döskalle på.... inge bra:huvet

Ja ha !!!!

Så de e därför...........(pålett såm trillar ner) He he he
 
Ja ha !!!!

Så de e därför...........(pålett såm trillar ner) He he he
Snikkarjäveln limmar på allt han ser
Dreglar och äcklar sig ännu mer
Sitter sedan ensam i sitt spån
Brudarna gillar inte fån

Bring itt ånn Puck :mad:
 
Snikkarjäveln limmar på allt han ser
Dreglar och äcklar sig ännu mer
Sitter sedan ensam i sitt spån
Brudarna gillar inte fån

Bring itt ånn Puck :mad:

Snyfy snyft puck nu säger
GSXR1000Promille bånkar alla tjejer
Såssen lägger omkull
Allt som har lite hull
Tror fan jag skulle gå bet
Även på brud som ser ut som staket
 
Snyfy snyft puck nu säger
GSXR1000Promille bånkar alla tjejer
Såssen lägger omkull
Allt som har lite hull
Tror fan jag skulle gå bet
Även på brud som ser ut som staket

Det är viktigare att försöka
Även om du aldrig får göka
Du måste skaffa lite stil
Om du vill verka viril

Idag fick jag reda på att det ska varslas 22 anställda på mitt jobb!:(:huvet
Läs min blogg vad man kan göra på flygplatser så kanske du blir lite gladare :)
 
Last edited:
Det är viktigare att försöka
Även om du aldrig får göka
Du måste skaffa lite stil
Om du vill verka viril

Läs min blogg vad man kan göra på flygplatser så kanske du blir lite gladare :)

Å de ska komma från gubben
som höll på att jöka transasnubben
inte visste jag att du hade sån hunger
Att du även ligger med dom utan lunger
 
Äääääääääääääääääntligen hemma !!! :rolleyes:

Prillan hemma efter dagen lång
Undra va nu hon har på gång
Ut med tjejerna och bygga en gubbe
Eller sitter hon inne och tar en nubbe
Nej fan på henne är det ordning och reda
Päroncider dricker hon tidigast på freda
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top