Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag tycker att det är helt ok, jag vet att jag sköter mitt jobb och har inga problem med att vi är övervakade!!

Tyvärr kan man sköta sitt jobb eller tom mer än vad man ska och få skit pga övervakning.
Jga har jobbat kommunalt, och fick skit pga att jag hade webradio på och ekonomichefen som samtidigt var IT-chef skulle visa sig duktig!:mad:
Kan säga att min chef fick lite problem att hålla mig lugn, jag hade redan krävt duktig lönehöjning för att jag utförde mer och bättre jobb än mina kollegor...:huvet

Tyvärr kan man sköta sitt jobb eller tom mer än vad man ska och få skit pga övervakning.
Jga har jobbat kommunalt, och fick skit pga att jag hade webradio på och ekonomichefen som samtidigt var IT-chef skulle visa sig duktig!:mad:
Kan säga att min chef fick lite problem att hålla mig lugn, jag hade redan krävt duktig lönehöjning för att jag utförde mer och bättre jobb än mina kollegor...:huvet

Bryr mig som sagt inte det minsta, chegfen e nöjd.
Har jobbat på Hall, där kan man snacka om att vara övervakad!!

Haha, har du inte bilen i garage? :va
Själv tryckte jag på fjärrkontrollen till garageporten, kopplade ur motorvärmaren rullade ut körde till jobbet och gick till kaffemaskinen!:yoparty

Jefla översittare !:mad: :D

Eftersom jag jobbar med det jag gör så har jag inga problem att surfa runt på jobbet, ni skulle bara vaeta vad man hittar på SH, FB samt andra forum.....:D

Vi är övervakade på det sättet att slagningar i systemet som ej har samband med jobbet kan bli lite svåra att förklara.

Jag tycker att det är helt ok, jag vet att jag sköter mitt jobb och har inga problem med att vi är övervakade!!

Men tack för att ni frågar och bryr er.

En liten trind Tant som hoppas på ett jobb inom affärslivet snart!!!
Oååååååshiiiiiit :gnissla Jaja det finns inget att läsa här, gå vidare bara...

Bryr mig som sagt inte det minsta, chegfen e nöjd.
Har jobbat på Hall, där kan man snacka om att vara övervakad!!

Jobbade du inte med att övervaka där?? *fniss*
Fattar vad du menar dock... :)
:pannkyss

Haha, har du inte bilen i garage? :va
Själv tryckte jag på fjärrkontrollen till garageporten, kopplade ur motorvärmaren rullade ut körde till jobbet och gick till kaffemaskinen!:yoparty
Bortsett från fjärren så, samma här... :D
Så underrbart gosigt att sätta sig i en 25 grader varm bil med varm motor
och gasa ut... Sen inser man att det finns duktigt med nötter på vägen som inte vågar köra fortare än 30 på 90 vägarna och då blir man lite :mad:
och meningar som: vågar du inte köra när det är lite snö på vägen så lämna bilen hemma för f-n... :D

Vågar du spamma, hörde på nyheterna att ni är övervakade på ditt jobb! :va :gnissla
Kommunistfasoner!
Äh... Det beror väl på hur frågan ställdes...
ALLA företag har viss övervakning... T.ex. så är ju inte barnporr tillåtet nånstans och då man frontar med företagets namn på alla siter så
kan jag ha full förståelse för att det inte är okay..
Webradio o.dyl. är inte tillåtet eftersom det kostar bandbredd och därmed duktigt med cash...

Bortsett från fjärren så, samma här... :D
Så underrbart gosigt att sätta sig i en 25 grader varm bil med varm motor
och gasa ut... Sen inser man att det finns duktigt med nötter på vägen som inte vågar köra fortare än 30 på 90 vägarna och då blir man lite :mad:
och meningar som: vågar du inte köra när det är lite snö på vägen så lämna bilen hemma för f-n... :D

Men alla nötterna som tycker att köra runt i en igloo är allas rättighet då???
Helt skrämmande när man är ute ibland.. Kan man inte ha bilden i garaget kan man väl fan ändå borsta av den lite mer än 10x10 cm fläck på framrutan?????

...kan jag ha full förståelse för att det inte är okay..
Webradio o.dyl. är inte tillåtet eftersom det kostar bandbredd och därmed duktigt med cash...

Jag har iofs förståelse för att saker inte är tillåtna men övervakning ska bara få ske om det finns misstanke.
Personlig integritet är viktig! :mattias

Betalar företag för bandbredd och inte fasta avgifter?:va
Jag kan förstå om webradion o.dyl. fyller upp brandbredden för mycket vilket jag sällan har uppfattat att den verkligen gör.

Men alla nötterna som tycker att köra runt i en igloo är allas rättighet då???
Helt skrämmande när man är ute ibland.. Kan man inte ha bilden i garaget kan man väl fan ändå borsta av den lite mer än 10x10 cm fläck på framrutan?????

Sluta bråka med Pucken nu, han har redan haft en dålig start på dagen! :D

Last edited:
I skuggan av skatteskrapan föds stora tänkare med näring...:va
ehum, elllerhurdetnuvar...:rolleyes:

Och lite ner till höger under bron bor dom som inte fixade studenten !:D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...