Skriv-vad-du-vill-tråden

Prova i Libanon så får du se....:D
En stor del av dom som bor i Malmö kommer från sådana länder med liknande trafikkultur, så det är nog ingen större skillnad på Libanon eller Malmö.

I Libanon vet man att det är stökigt och är beredd på det, i Malmö kommer sådant helt slumpmässigt.

:tungan

Måndag morgon..blåser rätt bra som det verkar. Idag har jag examen i livräddning, skönt när det är över..hatar att simma:rolleyes:

Lycka till!:tummenupp Fruns lillebrorsa har det imorgon!:)

Ska se om jag hittar en lucka i spammandet, så kanske jag går ner och hejjar på framme vid mållinjen!:)

Last edited:
God morgon i snöovädret!
Någon som vill komma och jobba istället för mig?? :D

Fi fan för detta väder
Fi fan för detta väder
Fi fan för detta väder

Fick av Wirre imorse...
[YOUTUBE-ID]ktHvWbEXvX8[/YOUTUBE-ID]

ENJOY! :cdevil

Det lär vi göra, jag väntar på dig... Har du sett statestiken?:cdevil :cdevil

*ASG*
Ja du... På helgerna o lediga dagarna försöker ja ha ett liv. då blir spammandet lika med noll... Men men. Tre arbetsdagar den här veckan... Hehe...
I'll be back... *asg*

Faaaaaaaan vad tungspammat det är, var är Vampyrtrollet någonstans?:mad:

Hade ett liv... Typ... :pannkyss

Last edited:
:va jisses vad ni verkar muntra då :rolleyes:
Själv har man jobbat i lite blåst och en del yr snö :)
:mattias och spenderat 2,5 timme i en snödriva pga våra usla jäkla bilar och än värre så kallade vinterdäck :huvet :mad:
Men efter mycke skottande och puttande och liggande på morothuven så gick det vägen...

:hoppa nu ska jag krypa ner i sängen och passa på att sova någon timme innan 40 flyttkartonger kommer så jag kan packa ner allt jag äger å har i dessa lådor (:va och allt ska vara nere på 4 dagar, vem planera detta :näsblod )(jo min kära fastighetsskötare :huvet ) och sen går flyttlasset den 3:e dec.
:) hojen får stå kvar här i vinter men jag har fått garage i samma hus som jag bor igen :) så nu kan jag husera minst 2 hojar inne vid slussen så pip om nån behöver plats åt sin hoj.

Faaan... Har alla gått och skaffat sig liv eller?:mad: ÖVER en timme sen senaste inlägg...:huvet :huvet Och jag som ska på kurs i veckan som kommer, Miss_spam_alot kommer ju att segla förbi på en kvart...

Mohahahahaaaaaa. Finns nog en chans att jag seglar lite ja...

Eller blåser iväg i tormen kanske... *Asg*

Okej att jag gillar snö och vinter osv...
Men för helvete...
Det ska vara -10 grader, minst 10 cm snö och det ska vara VINDSTILLA!!!!!!!!!!!!!!!

Utomhusjobb idag?
Skönt att sitta på sitt feta kontorsarsel i värmen! :tummenupp

Utomhusjobb:va
Tror du att jag e sosse:mad:

Nej fan gnäller bara för att jag behöver sopa av bilen och kaffet var inte klart när jag kom till jobbet.:D

Nej fan gnäller bara för att jag behöver sopa av bilen och kaffet var inte klart när jag kom till jobbet.:D

el Pucko... Jag har hittat kedja åt dig... Så jag behöver få halsbandet så jag kan fixa den... *asg*
Komma förbi ute i skogen i Nykvarn???
Nej men skämtåsido. Vi lär ju ses förr eller senare. Helst förr än sen... :tuttar :tungan

el Pucko... Jag har hittat kedja åt dig... Så jag behöver få halsbandet så jag kan fixa den... *asg*
Komma förbi ute i skogen i Nykvarn???
Nej men skämtåsido. Vi lär ju ses förr eller senare. Helst förr än sen... :tuttar :tungan

Har sålt min Ryska bandvagn modell ju-73 så en tripp till dina breddgrader under denna årstid är tyvärr omöjligt.
Dock finns det ett snickeri i Bromma som fungerar som sambandscentral även vintertid.

Kom till mitt jobb, där e kaffet alltid klart!!

Vad skulle jag göra utan dig tant !:pannkyss

Last edited:
Har sålt min Ryska bandvagn modell ju-73 så en tripp till dina breddgrader under denna årstid är tyvärr omöjligt.
Dock finns det ett snickeri i Bromma som fungerar som sambandscentral även vintertid.

*asg*
Va fan då. Jag som trodde jag kunde få lite besök och bjuda dig på java...

Nej men det går nog att fixa... Kanske kommer förbi sambandscentralen nån gång snart... ;)

Haha, har du inte bilen i garage? :va
Själv tryckte jag på fjärrkontrollen till garageporten, kopplade ur motorvärmaren rullade ut körde till jobbet och gick till kaffemaskinen!:yoparty

Ha en annan Tant? Fast det skulle ju knappast vara lika bra som med en här Tanten eller hur?!:tuttar :)

Vågar du spamma, hörde på nyheterna att ni är övervakade på ditt jobb! :va :gnissla
Kommunistfasoner!

Last edited:
Det där läste jag oxå...
Izah hur blri det nurå???
Vad kollar chefen upp???? :D

Eftersom jag jobbar med det jag gör så har jag inga problem att surfa runt på jobbet, ni skulle bara vaeta vad man hittar på SH, FB samt andra forum.....:D

Vi är övervakade på det sättet att slagningar i systemet som ej har samband med jobbet kan bli lite svåra att förklara.

Jag tycker att det är helt ok, jag vet att jag sköter mitt jobb och har inga problem med att vi är övervakade!!

Men tack för att ni frågar och bryr er.

En liten trind Tant som hoppas på ett jobb inom affärslivet snart!!!

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing