Skriv-vad-du-vill-tråden

:) Man ska inte bli rädd inne där, finns massa kul saker att shopa och sen har du ju sjuttielva andra liknande affärer som är minst lika kul, har hitta en i skärholmen som heter Bolagret :) där kan man gå länge och hitta kul saker till sitt hem :)
Så nu vet du vad du ska testa i helgen :lol

Det är högst troligt att en kille frivilligt går i massa affärer* en helg... *not*
;)

*iaf SÅNA affärer

Hell holes i Sweden, fyll på listan ba!!!

1. Ulla-Red
2. IKEA
3. Valfritt köpcentrum
4.
5.

Det är högst troligt att en kille frivilligt går i massa affärer* en helg... *not*
;)

*iaf SÅNA affärer

:va :rolleyes: nu förstår jag INTE alls vad du menar med de där :lol

sant sant, tjejer ränner i butiker och killar vill till puben. :öl

:) Får väll göra som far min han brukar se till att få mat först och sen går han i sin egna lilla värld och kollar på saker och ting :)
Eller så sänder man honom till klasolsson, biltema osv så brukar de funka :)

Last edited:
Hell holes i Sweden, fyll på listan ba!!! .

1. Ulla-Red
2. IKEA
3. Köpladesamlingar (A´la Barkarby Outlet)
4. Inomhus-centrum av alla de slag.
5.

1: :va :rolleyes: nu förstår jag INTE alls vad du menar med de där :lol

2: :) Får väll göra som far min han brukar se till att få mat först och sen går han i sin egna lilla värld och kollar på saker och ting :)
Eller så sänder man honom till klasolsson, biltema osv så brukar de funka :)

1: Usch! JAg får hög puls och blir varm i skinnet bara jag TÄNKER på det.... eländet. Och ALLTID ska de där inrättningarna uppsökas på en Lördag... helst Lönelördag!

2: Ja det är en BRA strategi. Men jag brukar inte bli matad, och när jag TYCKER att jag hållit ut DUBBELT så länge som man ens borde orkat, av ren artighet, så kan det visa sig att det hela tar YTTRLIGARE dubbelt så lång tid...
(inalles 4 ggr mer tid än vad en från början kolugn karl klarar av!)

Har ni INGET medlidande? Inbyggda moderskänslor? Är ni HELT oemottagliga för djupa suckar, rullande ögon och en kroppshållning som fullständigt SKRIKER: :hördu Ta mig härifrååååån!
SER ni inte att vi liiiiiider? ;)

Last edited:
Fi fan, sista jefla surkunden avklarad för idag.:huvet
Berätta vad har jag missat ?:rolleyes:
Först en kopp java, sen så ska vi nog se på fan.:yoparty
Verbal punkspark utlovas !:D

...
Har ni INGET medlidande? Inbyggda moderskänslor? Är ni HELT oemottagliga för djupa suckar, rullande ögon och en kroppshållning som fullständigt SKRIKER: :hördu Ta mig härifrååååån!

Ehhh, de där signalerna ser dom inte eftersom de redan spanat in nästa butik med fiiiiiiiiina saker :rolleyes:

Nu är jag förbannad som satan
Kastade just en hammare över gatan
Här ska man sätta på en kanna lut
Så är det jävla kaffet slut
Ena anställda såg att det här kommer gå galet
Jag remmar iväg och köper ett paket malet
Vill kunna uppleva detta veckoslut
Inte få stämjärn i pannan eller hyvel i min trut

Folk är sååå känsliga tycker jag.
I Makedonien serverade jag levergryta under namnet "Kompanichefens val Makksa".

Åååå vad gott det var tyckte alla, åååå så mört köttet var! sedan när jag sa att det var lever så blev några förbannade för de sa att de inte tyckte om lever,,,,,,,,,

Ja herre gud, eller folk som säger att lamm smakar kofta. Hurdå undrar jag, brukar de äta kofta eller?

Kinkiga människor som oftast när de skall laga mat på sin höjd orkar hämta pizzan från pizzerian.....

Om det står OXfilé så förvantar jag mig oxfilé inte hästfilé står det inget så får jag skylla mig själv.

Men jag äter varken lever eller hästkött. Lever pga det smakar och luktar så jävla illa :zpy

:tummenupp vad duktig du är då, själv har man ju bara legat i sängen å sovit.
:va vad ska ni fira i dag då? nyfiken jag ;)
.

Jag ska fira att jag har vart duktig:tungan tiden har sprungit ifrån mig idag så det blir inte som jag tänkt men snart ska jag åka till mina kära päron och sen ut en sväng, fast det blir utan alkohol för jag hinner inte hem och lämna bilen :huvet

Nu är jag förbannad som satan
Kastade just en hammare över gatan
Här ska man sätta på en kanna lut
Så är det jävla kaffet slut
Ena anställda såg att det här kommer gå galet
Jag remmar iväg och köper ett paket malet
Vill kunna uppleva detta veckoslut
Inte få stämjärn i pannan eller hyvel i min trut
Kom igen och lägg i tvåan nu
Vi ska häckla "nån" jag å du
Har endast träningshäcklat litegrann
Men du ska vi tömma en hel spann

Bring itt ånn Puck:yoparty

Hell holes - da sequel! :mattias

1. Ulla-Red
2. IKEA
3. Köpladesamlingar (A´la Barkarby Outlet)
4. Inomhus-centrum av alla de slag.
5. Vilken j-a rea som helst ANYWHERE!!! :mad:
6.

Igår surrade vi då
Vem som idag verbal känga ska få
Dr. Bike, Sportbike eller kanske båda två
Av dessa fosiler finns det få
Den ena med pastamoppe så röd
Den andre har portning som levebröd
Jefla gammlon är dom båda två
Nu dom pungspark ska få

Jahadärserman...

varsnorst i Pite då?

Stan eller Hortlax? Böle?

Villaområde i stan, Schwårtoddn, som man skulle sagt där uppe...

:rofl

Det var ju oxå ett sätt att se det. *fniss* Ni får väl sätta rustningen på fötterna och smalbenen, jag antar att det är de mest drabbade kroppsdelarna. Handskarna som alla kendokas använder kan också komma väl till pass, för att skydda mot rappen över handlederna. :D

Korpinnebandy är det näst värsta efter den som utövas på jobbet under friskvårdstimmen. Snacka om skaderisk. :tungan

Ha så kul! :hej

Gick bra idag!:) Gjorde mål och var i vinnande laget 2 matcher!:) Fast det är verkligen Kendo med boll. Höll på att bli bara 180 cm elände kvar...:rolleyes:

Hej igen!

:hej

Last edited:
:) Man ska inte bli rädd inne där, finns massa kul saker att shopa och sen har du ju sjuttielva andra liknande affärer som är minst lika kul, har hitta en i skärholmen som heter Bolagret :) där kan man gå länge och hitta kul saker till sitt hem :)
Så nu vet du vad du ska testa i helgen :lol

Men snälla Kakan, nu stavade du väll fel ändå? BOLAGET ska det väll vara?:hihi

Gick bra idag!:) Gjorde mål och var i vinnande laget 2 matcher!:) Fast det är verkligen Kendo med boll. Höll på att bli bara 180 cm elände kvar...:rolleyes:

Hej igen!

:hej

:rofl :rofl :rofl :rofl

Last edited:
Fi fan, sista jefla surkunden avklarad för idag.:huvet
Berätta vad har jag missat ?:rolleyes:
Först en kopp java, sen så ska vi nog se på fan.:yoparty
Verbal punkspark utlovas !:D

:va och fortfarande har jag inte fått mitt kaffe :rolleyes: dåligt Pucken dåligt :tungan

Jo, dom ser att vi lider, det är ju halva nöjet.:D :fakta

1: Usch! JAg får hög puls och blir varm i skinnet bara jag TÄNKER på det.... eländet. Och ALLTID ska de där inrättningarna uppsökas på en Lördag... helst Lönelördag!

2: Ja det är en BRA strategi. Men jag brukar inte bli matad, och när jag TYCKER att jag hållit ut DUBBELT så länge som man ens borde orkat, av ren artighet, så kan det visa sig att det hela tar YTTRLIGARE dubbelt så lång tid...
(inalles 4 ggr mer tid än vad en från början kolugn karl klarar av!)

1. jag går aldrig på en lönings lördag jag tar de helst en vanlig vardag innan lön :)

2. Pappa brukar ta bilnyckeln och börja peta i örat och gapa (han ser ut som storbonden från vidderna i detta läge) tills mamma ger upp och byter affär eller åker hem :lol

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph