Skriv-vad-du-vill-tråden

Va? knas, Hittade den här iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=8g4mczGcFuQ

Du får spola fram till 5:50 :tummenupp

Haha, där var den.
Den fanns som separat klipp förut men Yngwies manager har lyckats få bort den.

Blä, RSV tradiga broschyrer, jag vill ha lightversion.
Dvs ja eller nej. :latmask

Så länge jag slipper Whisky som stavas med E så... ;)

(såg du hur jag slog in som en blixt från en klar himmel!? :lol)

Nej, men du har åäö igen :tummenupp

Last edited:
Nej, men du har åäö igen :tummenupp

VA? Såg du inte!
En MASSIV medhållarinsats så det bara RUNGADE i kaklet ju!

Nåväl. Akkurat var det!
Anytime.

Vi HADE kunnat ta med oss Betsy oxå... (för hon kan jefligt mycket om, och gilla(DE) iaf singlemalterna, innan hon så nesligt drogs ned i moppegängets grappaträsk! :mad:) Så synd på en sån tjej... snyft! Må hon vila i frid i denna tvåtaktsoljelikande marinad! ;)

Betsy: Vi skall alltid minnas dig som du var INNAN Grappan tog tag i din unga oförstörda kropp.... Så skir, Så jungfrulig. :lol

(men såklart...lovar du bot och bättring finns ALLTID en plats...) :cdevil

Meeeeeennn RSV är inte tradigt :mad:

NEJ vi provar igen
skv-exempel-v2.png

Å ja, jag är avis på din traktor...

Betsy: Vi skall alltid minnas dig som du var INNAN Grappan tog tag i din unga oförstörda kropp.... Så skir, Så jungfrulig. :lol

(men såklart...lovar du bot och bättring finns ALLTID en plats...) :cdevil

Har du druckit Mekong eller??? Mycket har jag anklagats för, men skir?? :rofl Dessutom betyder det inte att man måste sluta med en bra sak bara för att man hittar en annan. Drack en liten renoveringsLafrojg senast igår! :fyllisar

Har du druckit Mekong eller??? Mycket har jag anklagats för, men skir?? :rofl Dessutom betyder det inte att man måste sluta med en bra sak bara för att man hittar en annan. Drack en liten renoveringsLafrojg senast igår! :fyllisar

Aaaah!
Så ska det låta!
Laffe går fint så här på höstkanten när halsen behöver sig en liten hostmeducin! ;)

Såg ett ord i din tidigare vokabulr idag som jag undrade över oxå: "Vitolja" ??
Vad/Hur/?? Vad gjorde du sa du?

Bilder! :)

Aaaah!
Så ska det låta!
Laffe går fint så här på höstkanten när halsen behöver sig en liten hostmeducin! ;)

Såg ett ord i din tidigare vokabulr idag som jag undrade över oxå: "Vitolja" ??
Vad/Hur/?? Vad gjorde du sa du?

Bilder! :)

Vitolja: olja till köksbänkar med vitt pigment i vilket ger en ljusare yta och passar utmärkt på, i det här fallet, min björkskiva :) Ska se vad som kan ordnas i bildväg...

Va fan, har du lagt upp en kärnstridsspets?

Inte riktigt. (nu avslöjade du dig din jälla vapenvägrare! ;))
det är en RSV-laddning.
Dvs riktad sprängverkan.
kopparkonen inne i trotylen slås ihop och smälter då under det enorma trycket.
Den bildar då en "svetsstråle" som (beroende på typ av RSV) kan slå igenom oerhört tjockt pansar.

Vitolja: olja till köksbänkar med vitt pigment i vilket ger en ljusare yta och passar utmärkt på, i det här fallet, min björkskiva :) Ska se vad som kan ordnas i bildväg...

Aha! Man kan göra SÅ nuförtiden!
*vikkagrejjerdeharnuförtidenungdomarna* :lol

Last edited:
Haha, där var den.
Den fanns som separat klipp förut men Yngwies manager har lyckats få bort den.

Jo, minns det, var den jag såg också - men vafan, den är ju jävligt naaajs, den kan han ju inte lägga beslag på, dum huvu :mad:

See you in tokyo bitch!! Haha, kunde verkligen använda den när jag hörde att en polare ska dra dit och plugga :D

EDIT: Döda jag tråden eller? :näsblod Jag kräver lite underhållning! Får ju betalt för att sitta här! :mad:

Last edited:

Lägg på furtton lager olja ovanpå den vitpigmenterade annars får du efter ett tag mörkre fläckar där du mest använder den.

Så när dricker vi Wirre då allihopa ?

Lägg på furtton lager olja ovanpå den vitpigmenterade annars får du efter ett tag mörkre fläckar där du mest använder den.

Så när dricker vi Wirre då allihopa ?

Men åååååååh! Va e poängen med att köpa vit olja dårå??:huvet Å andra sidan, bänken är så jäkla snygg så det får bli hämtmat framör teven i fortsättningen:tungan

Men åååååååh! Va e poängen med att köpa vit olja dårå??:huvet Å andra sidan, bänken är så jäkla snygg så det får bli hämtmat framör teven i fortsättningen:tungan

Vita oljan lämpar sig bara som pigment.
Pigmenterade oljor har inte samma slitstyrka som klara oljor.

Just vit är också lite marig att få till i önskad "grad" av ljushet.
Den vita oljan mörknar lite när man lägger på den klara som ger ett bättre skydd.
Så vitoljan stryks på ljusare än önskat slutresultat för att sen mörka till sig.

Hajjar du mitt jefla flum:va

Så Italienskt att tänka så, form före funktion :tungan

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...