Skriv-vad-du-vill-tråden

Har du redan varit i Malmö?? Dom ringde just upp mig och sa att glaset är skickat! Du är för duktig!:tummenupp PMa adress så kommer ankan farande!

Jag skickade min torped Balkan-Bogdan, han gick loss på hela byket med bollträ, men sen så blev alla sams igen och drack Raketfulsprit i pappmuggar, glasen va slut sa man...

fick ett sånt roligt mail av en av mina kollegor idag:D
Vi ska ha after work i morgon på jobbet så jag mailade ut till alla på kontoret och fick detta tillbaka i ett mail:
"Vad är det man ska ta upp på After Work, vad är det för typ av "möte", förstår inte riktigt vilka det berör? "

:lol

:va nån som har en dålig dag eller :D

Absolut! Och har de en Hetty därhemma, så gör jag mer än gärna hembesök och fixar rent hus åxå! :tummenupp

Eller...nja, kanske...får man ångra sig lite...och ta tillbaka det mesta...eller kanske alltihopa...:gnissla *villintehanånkölistatryckthärnu...*

:rolleyes: Jag ska flytta snart och då jag kan jag införskaffa en hetty så får jag alltså hjälp med att städa :) :yoparty

Last edited:
avdragsgillt dessutom....
3 timmar en gång i månaden.... hmmm... inte så blodigt, om man dessutom själv inte städar på en månad så kommer det verkligen att synas att det blir rent och snyggt efter deras besök, allt är ju relativt.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2