Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag är novis på den där fronten. Men man ska väl ha 4-takt, eller...? Sen tänkte jag kanske hitta nån 02:a eller så och inte lägga mer än 30 papp, hellre mindre, man ska ju klä sig åxå...:gnissla Har lixom inte testat och vill prova lite, utan att bli ruinerad på kuppen...:rolleyes:

Jo, förutom färgen, vad är mindre trevligt med den där...du vet...? Är det bara att det är ett ...-läger och ett Husa-läger lixom, eller...?

Du, vi fick slåss för att komma iväg utan honom! Han skulle bara med oss, hela tiden!:D

:rolleyes: ja de kan jag tro.
:va Är de med andra ord bara jag som får sömnsvårigheter när de kommer till detta då :lol

:D :rolleyes: nu är ju frågan hur killen bakom disken såg ut när du och Pluggen var och handlade rosa städrockar där :lol

Fan du skulle ha sett, precis som Shooter säger så var det ett jävla jobb att komma iväg utan honom... Han skulle promt visa oss någon outfit i läder eller om det var latex.:hihi :hihi :hihi:cdevil

:rolleyes: ja de kan jag tro.
:va Är de med andra ord bara jag som får sömnsvårigheter när de kommer till detta då :lol

Nä, jag drömmer våta drömmar om Hetty.:hihi :hihi

Last edited:
Ser under ditt fladdrande spööööke att du åker HUSA. 4-takt? Fördelar/nackdelar?
Husa är fyrtakt. (nu får du troligen pluspoäng från Husasektens ledare. Yasha) :D

Fördelen med 4-takt är att den oftast är snällare i motorregistret än en 2-taktare. (den ryker mindre också... :tungan )
Nackdelen är att om något går sönder så är den dyrare att reparera än en 2-taktare.
Provkörning av hojar är som vanligt bästa tipset. :)

Lyd Yashas tips om att läsa trådar i motarddelen och skulle du ha några frågor efter det så fortsätt fråga jag svarar gärna på det jag kan. :tummenupp

Ser under ditt fladdrande spööööke att du åker HUSA. 4-takt? Fördelar/nackdelar?

Sömnsvårigheter. Äsch lägga av nu, din lilla GOTTEGRIS, jag vet hur du gottar dej åt vårt ROSA snack!:D

:rolleyes: attans har du listat ut de mmmmm :näsblod

Spökskrällets Husa har stått still så länge att han har glömt bort hur den funkar. :tungan

Dessutom är det mitt fel att han har en, innan körde han ecKeLåranscht han med. Som alla andra pukon. :mad:

(och åranscht handlar icke bara om färgen, för FÄRGEN stavas orange... :D )

Last edited:
Fan du skulle ha sett, precis som Shooter säger så var det ett jävla jobb att komma iväg utan honom... Han skulle promt visa oss någon outfit i läder eller om det var latex.:hihi :hihi :hihi:cdevil

Nä, jag drömmer våta drömmar om Hetty.:hihi :hihi

:D inte lätt å vara två söta pojkar i rosa städrock ;)

hehe ja hetty måste ju vara din våta dröm ;)

Husa är fyrtakt. (nu får du troligen pluspoäng från Husasektens ledare. Yasha) :D

Fördelen med 4-takt är att den oftast är snällare i motorregistret än en 2-taktare. (den ryker mindre också... :tungan )
Nackdelen är att om något går sönder så är den dyrare att reparera än en 2-taktare.
Provkörning av hojar är som vanligt bästa tipset. :)

Lyd Yashas tips om att läsa trådar i motarddelen och skulle du ha några frågor efter det så fortsätt fråga jag svarar gärna på det jag kan. :tummenupp

Tack och bock!:tummenupp

Spökskrällets Husa har stått still så länge att han har glömt bort hur den funkar. :tungan

Dessutom är det mitt fel att han har en, innan körde han ecKeLåranscht han med. Som alla andra pukon. :mad:

(och åranscht handlar icke bara om färgen, för FÄRGEN stavas orange... :D )
Och nu står den inträngd i ett hörn av en elefant... :rolleyes: :D

Ooooh jaaaaa!!!! :rolleyes:

För att inte tala om alla spindlar och gråsuggor vi har... :näsblod

Udda besättning på en jyrpark.:D

Jag tycker att deet spammas dåligt på helgerna, knappt 5 sidor på hela dan...
th_waiting.gif

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...