Skriv-vad-du-vill-tråden

Snöblandat S K I T som kommer ner här oxå nu..................kan väl vara RIKTIG snö om det ska hålla på så.......

Nu ska jag se "Sex and the city"-filmen........

Last edited:
Jävla runkväder !:mad:

:tummenupp den interna kampen mellan Pluggen och Vampyrtrollet fortsätter :)

Japp... Precis när hon trodde att det var säkert att vara ledig ett par dar så slår Pluggen ner som en blixt från klar himmel... (Också ett gammalt djungelordspråk!):cdevil :cdevil :cdevil :hihi

Ja, men det var väl en bra benämning på ett väder som gör att man hellre sitter inne och leker med sig själv än går ut och njuter av omvärlden. :va :rolleyes: :crash

:rofl :rofl :rofl Fan Yasha, snart tror mina grannar att jag har blivit knäpp som sitter garvar som en dåre!:D

:rofl :rofl :rofl Fan Yasha, snart tror mina grannar att jag har blivit knäpp som sitter garvar som en dåre!:D
Du får skylla på att en tant gav dig kulpiller som du var tvungen att smaka. Erbjud dem ett smakprov också. Då VET de att du är knäpp och behöver inte undra! :mattias

(fast erkänn att det är fler än jag som allvarligt funderar på sin egen knasfaktor när man sitter och asgarvar för sig själv åt inlägg på internätet... :gnissla )

Last edited:
Du får skylla på att en tant gav dig kulpiller som du var tvungen att smaka. Erbjud dem ett smakprov också. Då VET de att du är knäpp och behöver inte undra! :mattias

Jag får göra så!:D :D Det är såna kommentarer som förgyller hela dan...:hihi :hihi

(fast erkänn att det är fler än jag som tvivlar på sin egen knasfaktor när man sitter och asgarvar för sig själv åt inlägg på internätet... :gnissla )

Ja jag har misstänkt länge att jag är knäpp!:D

Last edited:
Jag får göra så!:D :D Det är såna kommentarer som förgyller hela dan...:hihi :hihi

Ja jag har misstänkt länge att jag är knäpp!:D

1. Jag sade ju att Darkwing inte behövs! :fakta
2. Det underlättar att var knäpp, så GRATTIS!!! :krama

Nä nu små vänner, ska jag snart ut och flyga igen, så ni får leka själva tills ikväll. Jag måste packa. :kiss

1. Jag sade ju att Darkwing inte behövs! :fakta
2. Det underlättar att var knäpp, så GRATTIS!!! :krama

1. Ja det gjorde du.

Tack, känns bra att vara knäpp och bidra till spamtråden spårar ur å det grövsta...:D :D :D (Som diskussionen om städputfits)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka