God morgon alla glada hojknäppisar!
(ja, god morgon till alla arga nattsuddare också)
Ha en superduperfin fredag hörni. Till och med jag tycker det är skönt med fredag idag. Nu ska jag iväg och hämta hem min hoj från verksta'n.![]()
![]()
God morgon!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
God morgon alla glada hojknäppisar!
(ja, god morgon till alla arga nattsuddare också)
Ha en superduperfin fredag hörni. Till och med jag tycker det är skönt med fredag idag. Nu ska jag iväg och hämta hem min hoj från verksta'n.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TÄNK att det blev FREDAG den här veckan oxå !!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men Yasha sa ju att du ska läras gilla pisk så jag tänkte vara snäll och börja lära dej
![]()
Jag BORDE ju klarat mig undan magsjukan DEN HÄR GÅNGEN om jag inte fått den än.........från tisdag till onsdag insjuknade 9 av 28 barn.........
Nämen va????
Äh come on... Vem ska jag spammas mot då?? Inge kul o spamma själv jue....
Aaaaah... Tänkte väl det... *lättad*
god morgon på dig med.. Knasigt att du är glad över fredag... Vilka svampar har du rökt nurå????![]()
du kan alltid hoppas i alla fall...
*håller tummarna på andra sidan stan för dig oxå just in case*
Det bara att inse att man är besegrad.![]()
![]()
![]()
Det där skulle vi ju inte berätta för någon...![]()
![]()
![]()
NU SKA VI INTE HACKA PÅ FREDAGAR, ELLER PÅ DOM SOM GILLAR FREDAGAR!![]()
![]()
![]()
![]()
Man kan ju inte gå runt och se ut så här resten av livet...
Vem har påstått att jag är glad? Vavavava?!? Skönt sa' jag. Inte glad.god morgon på dig med.. Knasigt att du är glad över fredag... Vilka svampar har du rökt nurå????![]()
Om man ser ut så där, tror jag inte att man går omkring speciellt mycket alls...Man kan ju inte gå runt och se ut så här resten av livet...
Aaahhhhhgggggggg... Nu får jag hälla Skydrol i ögonen på mig själv för att den där bilden ska gå bort.![]()
Vem har påstått att jag är glad? Vavavava?!? Skönt sa' jag. Inte glad.![]()
![]()
(det var nå'n som var här och sade att han ville dela med sig av sina kulpiller, så jag tänkte att det kunde väl vara bra. Om livet var kul också. Jag tror bara inte att pillermannen och jag har samma uppfattning om kul)
Om man ser ut så där, tror jag inte att man går omkring speciellt mycket alls...![]()
*asg*
skönt att du tog ditt förnuft till fånga (va fan. Invandrare som jag är. Hur i helvete skriver man det där egentligen??? Vill egentligen skriva ihop det.. alltså tillfånga.. Men det borde väl inte vara det... O ja jag vet att om det låter som det ska vara ihop så ska det vara det o så men det här verkar inte riktigt gå under de reglerna osv osv... //Blatte) och spammar mot mig igen... Hihi
Jag har inte hört nått... vA pratar du om?? Nått jag missat???? *fniss*
här hackas det absolut inte på någon... Nice att hon gillar fredagar numera...![]()
Aaahhhhhgggggggg... Nu får jag hälla Skydrol i ögonen på mig själv för att den där bilden ska gå bort.![]()
Den biten är rätt, men om jag är så förnuftig vete fan...![]()
Underbart om Darkwing gillar fredagar, nu ska jag bara få henne att inte gilla måndagar.![]()
Hjälper det??
Operation kanske enda vägen att gå?? Bort med ögonen helt?? Fast bilden sitter nog kvar i hjärnan... hmmm. Bort med den???![]()
Underbart om Darkwing gillar fredagar, nu ska jag bara få henne att inte gilla måndagar.![]()
Hjälper det??
Operation kanske enda vägen att gå?? Bort med ögonen helt?? Fast bilden sitter nog kvar i hjärnan... hmmm. Bort med den???
Okej... Ändring i inlägget blir
Skönt att du försökt att ta ditt förnuft till fånga...
Vi får köra en kampanj så Darkwing slutar gilla måndagar...![]()
Jag har aldrig någonsin påstått att jag ogillar fredagar, bara att jag gillar måndagar.
Lycka till med omvändningsproceduren.
![]()
För övrigt ogillar jag ALLA morgnar, oavsett veckodag och allt före kl.9 är vidrigt tidig morgon.![]()
Det enda som är bra med morgon, före kl.9, är att man får jobba i fred från telefonterrorn. Tyst och lugnt. Iaf fram till kl.8...Äää morgonen e den bästa tiden, i alla fall allt före 0900!!
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|