Skriv-vad-du-vill-tråden

:yoparty Det är skönt å kunna krypa ner under täcket och sova bort dessa dagar :lol

En gång för länge sen i fiskmåsarnas paradis levde en liten björn. Denna björn delade boende med en lite efterbliven älg. Denna älg, som vissa säger är en böld på samhällskroppen, gör aldrig en fluga förnär. Hur ska man då ställa sig i frågan? Är himlen varmare än havet? Eller flyger kossor högre än fort?

Tack

Jaha, här trodde man att du skulle klia mitt ego lite och så, men tji fick jag. :mad:

:krama

Jag kommer nog med, Frisen i förkläde vill jag inte missa (men för fan, ta inte av dig kläderna när du messar!!!) :rofl

Du fröken, kom med ut en dag och skruva lite med fjädringen på enduron. Låt lite så där självsäker som bara du kan när det gäller fjädring så ska nog jag höja dig till skyarna :yoparty (Du vet att du har belägg för det du pratar om)

Angående nr2 har jag ett skitfint förkläde, passar min rubbade hjärna perfekt :D

Pssssst, ska vi inte dricka öl och käka en bit mat en kväll, var ju ett tag sen vi sågs????

Du kan visst meka! :fakta :mattias Du bara vill inte! :D

Tack, inte bara jag som tycker det visst......

Klart du ska med, även fast Frisen påstår att han blivit tjock! :rolleyes: :3freak

Du har fortfarande inte sett slickset som sitter runt magen :gnissla På lördag ska skogsdebuten tagas OCH innebandyn kickar igång på jobbet på måndag så nästa vecka kommer jag vara sjukskriven fr o m tisdag :näsblod

Last edited:
Du fröken, kom med ut en dag och skruva lite med fjädringen på enduron.
Jag kan ingenting om endurokörning och fjädringsinställningar, men vi ska iaf se till att fixa grundinställningarna så att de passar din späda lekamen. :gnissla

(låter självsäker *fnys*)

Da Fris skrev:
:gnissla
Angående nr2 har jag ett skitfint förkläde, passar min rubbade hjärna perfekt :D
Du har säkert ett så'nt där j-a förkläde med :tuttar eller nå't annat fjoll. :tungan

Da Fris skrev:
Pssssst, ska vi inte dricka öl och käka en bit mat en kväll, var ju ett tag sen vi sågs????
Ja, men DET var en väldigt bra idé! Frågan är bara NÄR?!? Fixa, fixa! :tummenupp

Mjo men inte frödinges de ska vara hälsinge ostkaka MUMS :)

Nej... det skall vara hemlagad... hittade ett grymmingrecept på en Frozen Caiphirinha Cheese Cake... den blev mäkta omtyckt av de som bjöds på den. :tummenupp

Nu måste jag nog in i gay-tråden och skriva att jag bakat cheese-cake. :gnissla

Jupps... till Gaytråden med dig... Baka kaka liksom ba typ hur ghey som helst... :D

Nej... det skall vara hemlagad... hittade ett grymmingrecept på en Frozen Caiphirinha Cheese Cake... den blev mäkta omtyckt av de som bjöds på den. :tummenupp

Nu måste jag nog in i gay-tråden och skriva att jag bakat cheese-cake. :gnissla

http://www.sr.se/cgi-bin/gavleborg/program/artikel.asp?ProgramID=311&Artikel=793516

:tummenupp Detta är hälsingeostkaka, mums och tar ett tag att göra men helt värt besväret :)
O ja man ska helst ha redig komjölk och inte handlad mjölk :)

GAAAH!!! MÅSTE HA!! :drool
Är det den här?: http://www.tasteline.com/recept/Frozen_Caipirinha_cheesecake
En hälsobomb som får kolesterolvärden och kärlkramper att skutta av glädje:D

:tummenupp den är god :) nu vart jag sugen.

Last edited:
Va... Det var vi skattebetalare som bjöd. Eller betalade han med sina pengar?

HON betalade för tårtan med sina egna pengar!! Eller kanske hennes mans pengar? :va

Hmm, undrar vem som betalar när skatteverket betalar något som är avdragsgillt? Moment 22 någon...

Fikabröd till anställda är inte avdragsgillt...... inte för dessa små summor i alla fall....

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...