Skriv-vad-du-vill-tråden

De så jäkla coooola. Jag körde en sån i Kosovo, jösses vad kvinnlig jag kände mig då!!

Bling bling fälgar och ett radband i backspegeln och du smälter in perfekt in da hood.

Sak jag begäga riskttillägg om jag får jobbet jag har sökt i Slöddertälje?:va :va

Det skulle jag göra! Fan vilka flashbacks jag får... En Sisu eller PBV är nog nödvändigt, men glöm inte tankkortet.:)

Sorry för skakningsoskärpan... men jag fotade med mobilen.

Det är inget fel på din kamera, dom är inte mycket skarpare i verkligheten.:D :D

Last edited:
Ja va fan risktillägg i Slöddertälje är nästan ett måste o en självklarhet... *asg*
Fast vi konstaterade ju att du är faktiskt blatte (liksom jag) så det borde vara luuuuuuugnt... :D

Ja va fan risktillägg i Slöddertälje är nästan ett måste o en självklarhet... *asg*
Fast vi konstaterade ju att du är faktiskt blatte (liksom jag) så det borde vara luuuuuuugnt... :D

Butt åff cårse! Kan köp en sådan där coooool dashboard Mohammed och ett radband att hänga i bilen. Då borde den stå fredad!!:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back