Skriv-vad-du-vill-tråden

Han jävlas bara!!

Kunde kanske tom gissa det... Haha... Det är ju ändå JAG som gjort dem... *asg*
Snacka om uppblåst... Mohahahahaaaa... Men är man bra så är man... :D
*klättrar ner till jorden igen*

Halmen kommer idag och jag har inte fått tag i samordnaren så att jag kan få semester inatt :rolleyes: så det blir en tuff natt :gnissla
Som man bäddar får man ligga, men om man bäddar med halm får man tydligen inte ligga alls?!? Eller... :va

:D Shit vilken dålig humor jag har. Måste nog gå och lägga mig, fick för mycket frisk luft igår. :3freak

Jag kommer att ångra mig men jag ställer frågan; Varför sitter man framför datorn i skinnställ?:va
Det KAN ju vara så med, att skinnstället är nytt och äckligt trångt och då är väl datorn en okej plats att torrbryta in det lite?!? :rolleyes:

Tant har fått hojförbud. Sjukgymnasten var INTE nöjd med hur läkningen fortskrider, inge hoj på en vecka till att börja med...

LITE vassa ska de val anda vara... :cdevil

Hmmm. Njae... El ja det beror på hur man menar vassa...
Det ska inte vara vassa hörn på dem för då jäklar blir testpersonen inte glad...

Tant har fått hojförbud. Sjukgymnasten var INTE nöjd med hur läkningen fortskrider, inge hoj på en vecka till att börja med...

Men va fan då... Det där låter inte bra... Du får vila ordentligt nu... *allvarlig*

Last edited:
Som man bäddar får man ligga, men om man bäddar med halm får man tydligen inte ligga alls?!? Eller... :va

:D Shit vilken dålig humor jag har. Måste nog gå och lägga mig, fick för mycket frisk luft igår. :3freak

Om inte annat så får någon annan ligga hela året :D och det utan att slita hund :3freak :näsblod

Men nu är halmen inne 1200 balar a ca 15 kg st känns i kroppen kan jag lova och skulle kunna somna stående i natt :rolleyes:

Om inte annat så får någon annan ligga hela året :D och det utan att slita hund :3freak :näsblod

Men nu är halmen inne 1200 balar a ca 15 kg st känns i kroppen kan jag lova och skulle kunna somna stående i natt :rolleyes:

Ja det är en talang som inte alla har, själv har jag somnat stående, gående och på skjutbana...:va

:D :nicka sussa gott ;)

Ja det är en talang som inte alla har, själv har jag somnat stående, gående och på skjutbana...:va

:va Har för mej att de kallas lumpen :rolleyes: :D

Last edited:
Det är som om de känner på sig när man är extra trött och larmar så ända in i helvete :gnissla medan när man är pigg som en mört är det lugnt som i graven.

Izah..måste boka en dag med spinning nu. Jag var tvungen att ha egen klass igår då min kollega blev sjuk. När kör Roffe the man?:tuttar

Oki vi kan köra något sats pass nästa vecka om du vill, men måste ta det lungt min arm e tydligen överansträngd, hojförbud i en vecka och skall ta det allmänt lungt!!
Absolut...ska kolla hur mina egna klasser ser ut nästa vecka så återkommer jag. nu kallar gymmet :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra