Izah
Tant Rosa
Tant åker nog pendeltåg några gånger denna vecka men jag lovar att inte vara såååå stöööökig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tant åker nog pendeltåg några gånger denna vecka men jag lovar att inte vara såååå stöööökig.
Tänkte nog mer i helgen på kväll /natt tid inte när du sitter där på mornarna eller efm
![]()
Vädret börjar bli bättre, skall nämligen en liten sväng med en kompis till Vaxholm ikväll, blir dessutom bjuden på knuttemiddag!!
150grams sibylla hamburgare med pommes å läsk!!
Blev nöjd med bilden som JKay tog på mig på Knutstorp, visst finns det massor att förbättra men det gäller att öva, öva och öva. Första gången jag körde banan![]()
Du vet tydligen inte hur stökig Tant kan bli på morgonen...![]()
![]()
Blev nöjd med bilden som JKay tog på mig på Knutstorp, visst finns det massor att förbättra men det gäller att öva, öva och öva. Första gången jag körde banan
![]()
Kul att du hade en bra dag! Och vilken tur du hade, som inte hamnade i min grupp!
Trevligt att träffas också, vilken tur att det finns människor som du som kommer fram och säger hej, jag har alltid skallen full av så mycket annat en kursdag.
![]()
Kul att du hade en bra dag! Och vilken tur du hade, som inte hamnade i min grupp!
Trevligt att träffas också, vilken tur att det finns människor som du som kommer fram och säger hej, jag har alltid skallen full av så mycket annat en kursdag.
![]()
Ska man ta det som ett hot eller löfte![]()
![]()
Gäller ju att passa på att säga hej när man har chansen![]()
Japp, varje dag. Speciellt präktig.säg som du är du leker präktig och snobbig
![]()
Det där med hot eller löfte är väl lite som man vill tolka det själv...Ska man ta det som ett hot eller löfte![]()
![]()
Gäller ju att passa på att säga hej när man har chansen![]()
Spottkobra eller slagskämpe?!?de är bara å ducka sen man hälsat
![]()
Det där med hot eller löfte är väl lite som man vill tolka det själv...![]()
Just hemkommen från en tur med min kompis, vi lyckades undvika alla regnskurar!
Och måtte någon våldta sagda vädergud med en ladyshaver om vi inte får bra hojväder den här sommaren![]()
![]()
Nu har större delen av hojsäsongen gått utan att det har varit något vidare hojväder... FRAM MED LADYSHAVERN....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |