Skriv-vad-du-vill-tråden

Trist, less, jävla runkdag.
 
Vet ni vad jag tycker.
Det om det otroligt tråkiga som hänt kan vi avklara i den tråden.

Här kan vi försöka vara glada och tänka på annat.
Det behövs också.

Kram
 
Vet ni vad jag tycker.
Det om det otroligt tråkiga som hänt kan vi avklara i den tråden.

Här kan vi försöka vara glada och tänka på annat.
Det behövs också.

Kram

Du har rätt...
Nån som vill sitta på mitt jobb istället för mig så jag kan lägga mig o sova lite???? *asg*
 
Vet ni vad jag tycker.
Det om det otroligt tråkiga som hänt kan vi avklara i den tråden.

Här kan vi försöka vara glada och tänka på annat.
Det behövs också.

Kram

Men visst e det så!!
Braiga saker idag; det har kommit ut flera intressanta lägenheter på hemnet
ser ut som om jag blir av med Sergeij + att jag har pratat med min kompis Valle!!
samt att jag är nere på endast 10 alvedon om dagen för att döva smärtan!!:gnissla
 
Vet ni vad jag tycker.
Det om det otroligt tråkiga som hänt kan vi avklara i den tråden.

Här kan vi försöka vara glada och tänka på annat.
Det behövs också.

Kram

Precix

Sälv e jag glad att hojen går skitbra , Trots att jag blev lite " sur" i regnet nyss!

Skinställ är bra , men inte lika täta som "goretex " anyway , ett "sommaregn" med human tempratur är rätt ok ,,

Jag menar ,Jag lever och är hyffsat hel och kan trots regnet åka hoj ,Vad mer kan man begära ?
 
Hojen blir blöt när du tvättar den, kläderna blir blött när du tvättar dom och du blir blöt när du duschar så vad är problemet igentligen ;)
(tror de var nå sånt han hade sakt en gång :)
ett citat från allas våran farfar/svarten)
 
Last edited:
De e därför du har lite ont i höften, du får ställa in programmet på skontvätt nästa gång!!
Vi kan ju vara lite wild and crazy imorgon, vi kan cabba ned om det regnar!!!:va

:lol är de därför jag har ont :) får testa ett annat program nästa gång.
:nicka klart vi kan testa det :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top