Skriv-vad-du-vill-tråden

:hihi det märks att du aldrig har varit i skåne. När man klagar på blåsen här nere så är det jävligt blåsigt :)

Och om man aldrig körde när det blåste skulle man aldrig få köra hoj öht, men det är bara vi som inte är vana som gnäller. I Karlskrona blåser det tamejfan jämt. *muttrar* Ingen liten lätt sommarbris som i Sthlm inte. Normalläget är på gränsen till orkan. :mad:
 
Fan för att jobba kvällsskiften ibland :6surkart Onsdag, bra väder, fulltankad hoj, nytt skinnställ, massor av hojaktivitet under kvällen. Just när dom dagarna infinner sig så ska man vara inlåst i gruvan till klockan 24 :huvet

Ska köra en nattrunda för mig själv i mörkret sen i ren protest :banana
 
Och om man aldrig körde när det blåste skulle man aldrig få köra hoj öht, men det är bara vi som inte är vana som gnäller. I Karlskrona blåser det tamejfan jämt. *muttrar* Ingen liten lätt sommarbris som i Sthlm inte. Normalläget är på gränsen till orkan. :mad:


Men det är ju helt normalt :) Är ju bara när det blåser så mycket så att hojen förflyttat sig i sidled som det inte är så kul att köra :gnissla eller som det har gjorde de senaste dagarna varva det med regn :näsblod


Men idag var det skönt väder och en del mil blev det :) kompisen blev även glad när jag dök upp med resterna av kladdkakan.
 
Skriver vad jag vill och då blir det såhär

Prillan är superduper bäst. Så det så.
 
liwa1 skrev:
Skriver vad jag vill och då blir det såhär

Prillan är superduper bäst. Så det så..

:tummenupp Jag håller med, Prillan är go och snäller henne kan man bara gilla :)
 
FANCLUB PRILLAN!!!!!!
Bra för att hon är helt underbar... :D

Vilka är med??? *ler*

1. Vampyrtrollet
 
Last edited:
Gulle er ! :pannkyss




Vilken härlig dag det här blir !! Solen skiner o det ser härligt ut ute.......:)

:tummenupp Japp de blir en promenad i dag, verkar vara bra väder hela dagen :)

FANCLUB PRILLAN!!!!!!
Bra för att hon är helt underbar... :D

Vilka är med??? *ler*

1. Vampyrtrollet

:) Ja och klart måste de ju vara ROSA för de är Prillan vi suportar ;)

1. Vampyrtrollet
2. Kakan
 
Last edited:
Ooooont! Varit hos sjukgymnasten........ Kan ni inte göra en tycka synd om Tant lista?!:kryckor

Tycker ju åsså om Prillan!:D



Ajdå men genom plågan blir man bättre :rolleyes: eee ja eller nå sånt.

Klart vi gör

Vi som tycker synd om Tant Rosa

1. kakan

FANCLUB PRILLAN!!!!!!

1. Vampyrtrollet
2. Kakan
3. Izha
 
FANCLUB PRILLAN!!!!!!

1. Vampyrtrollet
2. Kakan
3. Izah

Vi som tycker synd om Tant Rosa

1. kakan
2. Vampyrtrollet
 
:) Nu har jag iallafall beställt en ny hjälm så jag är nöjd :)
 

Bifogat

  • 21-4250.jpg
    21-4250.jpg
    12.2 KB · Visningar: 73
:kulspruta precis hängt på ett par nya brakare från leo vince och så kommer den en sån djävulsk störtskur.......:kulspruta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top