Skriv-vad-du-vill-tråden

:rolleyes: Jag saknar min bapelsin, och jag saknar att inte ha ont och kunna röra mej precis som jag vill när jag vill :näsblod trött på att ha ont. Men framför allt saknar jag min lilla oranga hoj...:huvet

:huvet Sen en sak till som jag är VÄLDIGT less på är den där dagisnivån som alltid händer känns de som...är de inte så att de är vuxet folk på detta forum ?

Sådär nu har Tant gått omkull. Operation krävs, gips i tre veckor.
Tack och lov så klarade sig Ivan hyggligt.

:kryckor

Va fan fröken...
Va är det som ska skäras och gipsas??
blir du inlagd... Skulle ju komma på besök imorgon i så fall jue. Kvar på samma där röntgen togs??
Fan djävla taxiförarehelvetesdjävulspåfundsomtrorattdeägervägarna!!!!!!

Va fan fröken...
Va är det som ska skäras och gipsas??
blir du inlagd... Skulle ju komma på besök imorgon i så fall jue. Kvar på samma där röntgen togs??
Fan djävla taxiförarehelvetesdjävulspåfundsomtrorattdeägervägarna!!!!!!

:7peta va du med och inte sakt nå?

:7peta va du med och inte sakt nå?

Nej jag var inte med... Då hade taxiföraren som smet varit död då j ag jagat efter honom o hunnit mörda honom...
Hade sms-kontalk med Izah då vi skulle ses och innan vi hann iväg till Barkaby så fick jag sms om att hon gått omkull och var på sjukan för röntgen... :(

Nej jag var inte med... Då hade taxiföraren som smet varit död då j ag jagat efter honom o hunnit mörda honom...
Hade sms-kontalk med Izah då vi skulle ses och innan vi hann iväg till Barkaby så fick jag sms om att hon gått omkull och var på sjukan för röntgen... :(

aha ja taxiförare borde få göra om sitt taxi körkort så att de blir fler som faktiskt kan nå trafikregler :)

aha ja taxiförare borde få göra om sitt taxi körkort så att de blir fler som faktiskt kan nå trafikregler :)

det är det minsta de borde få göra. De borde få leka taxi med vanlig cykel om de inte sköter sig osv. Töntar (jag vet att det finns bra taxiförare oxå men just nu är jag så förbannad att jag bara spyr galla över hela den yrkeskåren... Sowwy. Inte meningen...)

Det var den tredje cheyen på två veckor som kraschar, som man vet vem det är. Nu får ni väl ge er tänk lite på jämnliktheten mellan könen :mattias
Hoppas det gick ok med dig Izah :tummenupp

:rolleyes: Jag saknar min bapelsin, och jag saknar att inte ha ont och kunna röra mej precis som jag vill när jag vill :näsblod trött på att ha ont. Men framför allt saknar jag min lilla oranga hoj...:huvet

:huvet Sen en sak till som jag är VÄLDIGT less på är den där dagisnivån som alltid händer känns de som...är de inte så att de är vuxet folk på detta forum ?

Vad sa ortopeden om ditt knä

Meeeeeen, vad händer..........TUR att ni "bara har ont"........

KRYA PÅ ER både Kaka o Tant !!! !!!!! :pannkyss

Instämmer med föregående talare!:mattias

Det var den tredje cheyen på två veckor som kraschar, som man vet vem det är. Nu får ni väl ge er tänk lite på jämnliktheten mellan könen :mattias

Vem är den tredje som klotat?

Vad är det som har hänt?:confused: Vill du se sandlådementalitet så kan du få komma till mitt jobb och titta:mad:

Last edited:
Kärringar ska stå vid spisen !:fakta

å ni vet att jag skämtar.
Krya på er båda två !

Vem är den tredje som klotat?

Det var lilla jag det. Finns ett inlägg i förbannadtråden från förförra onsdagen tror jag. Hehe.
En bil som tyckte det var en asbra idé att byta fil 5 m framför mig så jag hade inget annat val än ramma sidan på hennes bil lite. Dock inga som helst skador på mig... Hojen fick repor och tappde en blinker och en spegel (båda är på plats redan så) och en av kraschpuckarna är lite sne... Men bra att de fanns där så jag är glad att jag investerade i sådana förra sommaren. :D
En pågående (fortfarande hoppas jag) polisutredning då bilisten smet och jag har ett helt underbart vittne som var direkt efter mig och såg det hela hända. :D

Ont som fan idag, ska straxt iväg till SÖS.
Kan man få rosa gips kanske :va

Jag har sett gips i färgen som benvärmarna hade så det ska finnas. :D

Men du kan ju ta o jämna ut det där lite och klota lite lätt nånstans???? :tuttar

Last edited:
Ser ju till att krascha ordentligt, blir tredje gången gilt nästa gång :skrämd

Hörrududinlillafjant... Jag vill inte höra några sådana meningar alls...
*täcker öronen med händerna och ropar BINGOBINGOBINGO*
Var försiktig när du är ute o kör. Vill ju fortsättningsvis oxå köra med dig... :tuttar

Vad sa ortopeden om ditt knä

Ja du den läkaren vart jag inte imponerad av som jag träffa hon lyssna inte på vad jag sa, men enligt röntken så var de inte nå skador men som ett blåmärke som kommer försvinna och knäet kommer kännas bättre.
Lycka till för annars har jag bara goda intryck av alla på sös.

Ser ju till att krascha ordentligt, blir tredje gången gilt nästa gång :skrämd

:7peta jag gjorde de ju ordentligt nu men har i allafall klarat mej bra.
OCH unge herr "Rask" ska INTE alls vara ute och flyga själv. Du blir bara så less på att ligga stilla :rolleyes: :tungan

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...