Skriv-vad-du-vill-tråden

Hade man inte detta jobb hade man kanske haft tiden som behövs för att ha en hund. :)

Mmm nu är första dan på utbildningen över och de känns redigt bra.
I morgon blir de hoj till å från :)

Ååååååååååååååååå vad jag ogillar att vara tjej ibland..........:gnissla

Det finns bara två tillfällen jag önskar att vore kille; när man e så där kissnödig så man håller på att dö och det finns inget undanskymt ställe och när man skall gå ensammen hem genom mörka platser...

Annars skulle jag inte alls vilja vara kille!

Hmmm... Tänkte inte på det... Men med tanke på hur mycket skatt vi betalar så tycker jag att det är klart märkbart!

Om alla som ska betalade skatt i Sverige skulle inkomstskatten ligga mellan 20-25%.

Last edited:
Nu skiter jag i det här för idag.
Hem och klippa gräset och rensa ogräs.
TrägårdsPuck !

Nu har jag fått svar från SJ och som jag misstänkte så var de inte dom som hade hand om frrakten av en hoj. Kollade med dom som hade det och det skulle ta 3 dagar för den att komma fram :näsblod

:va Drar dom vagnarna med häst längs rälsen eftersom det tar sådan tid :gnissla

Nu har jag fått svar från SJ och som jag misstänkte så var de inte dom som hade hand om frrakten av en hoj. Kollade med dom som hade det och det skulle ta 3 dagar för den att komma fram :näsblod

:va Drar dom vagnarna med häst längs rälsen eftersom det tar sådan tid :gnissla

:lol ja jisses vad ska man säga, men du kanske kan sända den före då :D

Idag vill jag skriva att jag tycker att jag varit duktig! :tummenupp Har hunnit med att både klyva ved och tagit en lång promenad/jogging-runda efter jobbet. Uppe i 20 000 steg för idag! :)

:gnissla Nu har jag snart blå spräckliga armar :lol jisses amalia inte visste jag att jag kunde få blåmärken så lät :lol men nu vet jag dä iallafall :)

Boja är kul bara så ni vet :D

Blitt villakille??

Här gåre undan..
V V V har fått en ny innebörd för dig!!

Villa Volvo Vovve

:D :D :D :D :D

Väldigt Välhängd Vettu !:D

Fixat bakom lyan, så nu blir det soldäck och krillhörna !

Fästingjävlar :mad:

Ädit: Kom på att jag hittat ett schysst ställe att fika eller käka på under t.ex. onsdagskörningarna i roslagen som jag tänkte tipsa om... Johannesbergs golf! Istället för att hänga vid Gottröramacken fortsätter man några hundra meter mot Rimbo/Norrtälje och svänger upp till höger. Där finns det såväl kaffe, mackor, och fikabröd som mat. Är väl iofs inte så aktuellt om man åker hoj men det finns öl, vin och sprit oxå... och en riktigt schysst uteservering när solen gazzar :tummenupp

Last edited:
Idag vill jag skriva att jag tycker att jag varit duktig! :tummenupp Har hunnit med att både klyva ved och tagit en lång promenad/jogging-runda efter jobbet. Uppe i 20 000 steg för idag! :)

JÄTTEDUKTIG !!! :tummenupp
Mer än dubbelt så många steg som jag har hunnit med.......:rolleyes: , MÅSTE komma igång med min träning......snart.....:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT