Skriv-vad-du-vill-tråden

Är det inte fett gay med folk som klär sig i läder o åker till varandras garage för att meka med 'prylar'... eller?

/N

:D Japp skulle granterat svara men om jag blir så glad är en annan sak :hihi

:va Klart du blir glad när jag ringer :D

Jag trodde hon skulle ner till Hägersten...det är ju här vi bor ;)

:D Tror du hon törs de då?
Eller hoppas du på att även hon ska ta av dej tröjan ;)

Meeeeen vad hände med det vackra vädret från igår?

:huvet de spöregnade ju när jag hade en yttre att göra på 10 min, jisses att man kan se ut som en dränkt katt och känna sig som en disktrasa :va konstig att de är så :)

Last edited:
:va Klart du blir glad när jag ringer :D

Givetvis blir jag glad för att du ringer :D men kanske inte så glad om det är mitt i natten :gnissla om jag inte jobbar för då funkar det hela natten :)

:huvet de spöregnade ju när jag hade en yttre att göra på 10 min, jisses att man kan se ut som en dränkt katt och känna sig som en disktrasa :va konstig att de är så :)

Regn :va nä här är det bara dimma men inte lika mycket som igår och så är det 6+ grader så det kommer nog att bli en kanon dag för att köra hoj :yoparty :yoparty

Mitt leende sedan förra gången har inte gått bort än :)

Givetvis blir jag glad för att du ringer :D men kanske inte så glad om det är mitt i natten :gnissla om jag inte jobbar för då funkar det hela natten :)

Mäh va kinkigt de där låter då :D

Regn :va nä här är det bara dimma men inte lika mycket som igår och så är det 6+ grader så det kommer nog att bli en kanon dag för att köra hoj :yoparty :yoparty

Mitt leende sedan förra gången har inte gått bort än :)

Mmm dimma va de här med :gnissla jisses de var nån kollega som höll på att åka i diket pga den. :D
Själv så roa jag mej med att tända hellyset och se hela den vita väggen som blir vid dimma :) aja jag är lättroad vid halv sex på morron :D

Vad då "vi lever på lånad tid" !?!

Lånat av vem? Mohahaa... DU, jag har fan inte frågat någon om jag fick låna ett liv en stund och mina föräldrar har inte lånat mig ett liv heller. Shit, tror du inte jag vet sagan om hur knodd blir till?:krama
Däremot vet jag att man inte lever för evigt så är det något jag vill låna så...ja, gissa vad...

Så när du hittat den som har hand om utlåningen av liv. Skicka ett PM till mig. Hittelön utlovas:tummenupp

Ps. utlåning av tid funkar det också.:yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...