Izah
Tant Rosa
Åååååå en dag närmare slutet, fast tyvärr så måste jag åka till förvaret och träffa "greken" en sista gång!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åååååå en dag närmare slutet, fast tyvärr så måste jag åka till förvaret och träffa "greken" en sista gång!!
Ja snö är fint i DECEMBER men inte i Mars
Vill ha VÅR så att jag kan ta ut hojen och köra
Snö är ALLTID lika kul oavsett om de kommer i mars eller november![]()
Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!
NÄÄÄ snö är inte alltid kul![]()
![]()
Har snöat i natt igen å nu är det 3 cm snö, klarblå himmel, stålade sol och vindstilla. Och jag ska sova![]()
bara 3 cm tulle liten
Mmm soligt här med mej nu har jag mörklagt hela lägenheten och ska ner i min sääännnggg![]()
Har ni andra kul på jobbet eller![]()
![]()
Måste du mörklägga lgh för att kunna sova![]()
ja de är ju nån som envisas å tända den där stora lampan ute varje dag när man ska i säng denna tid på dygnet juundrar just hur man släcker eländet
![]()
Skärpning Kakan, om korten och pres. ej inkommer idag då gör jag den och då blir det ej så smickrande....
Man blundaroch ser till att den inte lyser direkt i ansiktet sen sover man som en stock
Ryssen vill ha dem för att kunna göra jobbet klart. Du kan väl skriva pres utan foton då
fixar de när jag vaknar![]()
Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!
Skriver du detta sovandes?
Om vi ger honom ett vattenpass så kanske han tror att han är Jesus som kan gå på vattnet.
Det vore en riktig vändning !
Ja du det vore något!!!
![]()
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN