Skriv-vad-du-vill-tråden

Åååååå en dag närmare slutet, fast tyvärr så måste jag åka till förvaret och träffa "greken" en sista gång!!

Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!

Åååååå en dag närmare slutet, fast tyvärr så måste jag åka till förvaret och träffa "greken" en sista gång!!

:7peta du gillar ju egentligen att åka dit denna gång då du vet att de är sista gången du träffar grenen nej greken :tungan

Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!

:hihi stackarn behöver ju sitt diplomatpass *asg*

NÄÄÄ snö är inte alltid kul :gnissla :huvet

Har snöat i natt igen å nu är det 3 cm snö, klarblå himmel, stålade sol och vindstilla. Och jag ska sova :huvet

:D bara 3 cm tulle liten :tungan
Mmm soligt här med mej nu har jag mörklagt hela lägenheten och ska ner i min sääännnggg :)
Har ni andra kul på jobbet eller :rolleyes: :arsele

Skärpning Kakan, om korten och pres. ej inkommer idag då gör jag den och då blir det ej så smickrande....

:huvet har ju prestationsångest och foton finns inga vettiga :rolleyes: mysko nog gör jag nå roliga miner på alla bilder ju:D Men de kommer stressa inte jag är seg som kola :D eeee eller iallafall trött :)

Man blundar :D och ser till att den inte lyser direkt i ansiktet sen sover man som en stock

Nope hjälper inte mej de då, men nu är de tillräckligt mörkt här hemma så nu ska jag krama kudden :)

Last edited:

Om vi ger honom ett vattenpass så kanske han tror att han är Jesus som kan gå på vattnet.
Det vore en riktig vändning !

Skriver du detta sovandes?

Vill du verkligen veta det....:D

Last edited:
Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h