Skriv-vad-du-vill-tråden

Näää, du bad om en catfigth och du fick en....

Taskigt klös i den.........:D

Nu är jag jävligt sur.
Den tomten som skulle hjälpa mig med min hemsida har inte gjort ett skit han lovat:kulspruta :machinegu :kulspruta :machinegu

Last edited:
Nån som har en FIS ljummen Carlsberg att bjuda på? (RYSER) :arsele :arsele

Last edited:
Så sant.
Du stöter bara på de fina exemplaren.

:nicka dom brukar vara säreget fiiinnnaaa också :rolleyes:

Prexis.
Jag har en del arabisk popmusik. Det är helt ok!

Fabbror dr är nog lite skadad, måste komma ihåg å säga åt frun din att hon lägger in veto på att du jobbar där nere :tungan

Taskigt klös i den.........:D

Nu är jag jävligt sur.
Den tomten som skulle hjälpa mig med min hemsida har inte gjort ett skit han lovat:kulspruta :machinegu :kulspruta :machinegu

:D de är bara för du är taskig mot honom hela tiden gissar jag på då :D :tungan :rolleyes: :arsele

Nån som har en FIS ljummen Carlsberg att bjuda på? (RYSER) :arsele :arsele

:D va de såna gubben fick i sig i lördags med andra ord :rolleyes: :tungan

Last edited:
Varför har du bytt nick igen? :confused:

Hehe.
Det är för att jag kom på att när man är på sådana här forum och kastar sina åsikter överallt osv så kanske det inte är så fruktansvärt bra reklam alla gånger för min lilla rörelse där jag gör silversmycken.
Nån kanske blir lack. *asg*

Plus att jag faktiskt började sakna mitt gamla namn så jag bestämde mig för att ta tillbaka det. :D
Enklare så.
Det proffessionella får jag hålla på med under namnet Cultress och ploj ute på nätet får gå under Vampyrtrollet.

:yoparty :yoparty

Varför har du bytt nick igen? :confused:

:mattias jo för hon har två personligheter :va förlåt tre mena jag :D
den första heter Fallen angel den är den timida och snälla (därför ses den inte så ofta :arsele :rolleyes: ) Den andra är Vampyrtrollet och den är den där som gillar hyss och party varje fredag och lördag iallafall :D och den tredje är Cultress som försöker medla mellan ängeln på fall och ett huggande troll :D :rolleyes:

Hehe.
Det är för att jag kom på att när man är på sådana här forum och kastar sina åsikter överallt osv så kanske det inte är så fruktansvärt bra reklam alla gånger för min lilla rörelse där jag gör silversmycken.
Nån kanske blir lack. *asg*

Plus att jag faktiskt började sakna mitt gamla namn så jag bestämde mig för att ta tillbaka det. :D
Enklare så.
Det proffessionella får jag hålla på med under namnet Cultress och ploj ute på nätet får gå under Vampyrtrollet.

:yoparty :yoparty

:yoparty Min var bättre :tungan

Last edited:
:mattias jo för hon har två personligheter :va förlåt tre mena jag :D
den första heter Fallen angel den är den timida och snälla (därför ses den inte så ofta :arsele :rolleyes: ) Den andra är Vampyrtrollet och den är den där som gillar hyss och party varje fredag och lördag iallafall :D och den tredje är Cultress som försöker medla mellan ängeln på fall och ett huggande troll :D :rolleyes:

:yoparty Min var bättre :tungan

HAHA. Den förklaringen var faktiskt riktigt bra. HAHA

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey