Skriv-vad-du-vill-tråden

Fan vad jag trivs !

Måndag. Hehe. Känns för en gångs skull helt jäkla okej.
Kollade på Hockey inatt. Haha. Inte helt pigg. *Asg* O så var det ju storm ute så jag tog inte hojen. Lite väl kallt.

Hur känns det på nya tjänsten Izah????? (Fan säger man så?? *Asg*)

sjukt kallt. långa köer, men det gick endå fort till jobbet.

Är det löning snart?!?

Måndag. Hehe. Känns för en gångs skull helt jäkla okej.
Kollade på Hockey inatt. Haha. Inte helt pigg. *Asg* O så var det ju storm ute så jag tog inte hojen. Lite väl kallt.

Hur känns det på nya tjänsten Izah????? (Fan säger man så?? *Asg*)

Har redan fått en bunt med ärenden att börja med! En liten blomma stod det på skrivbordet när jag kom imorse och min handledare kör hoj! Sedan att hon kör intruder är av mindre betydelse!!

Nu har dr Mugg och Kamiknaze fixat mina bromsar på Kawan så nu ska jag ut och åka !

Har redan fått en bunt med ärenden att börja med! En liten blomma stod det på skrivbordet när jag kom imorse och min handledare kör hoj! Sedan att hon kör intruder är av mindre betydelse!!

Men dåså. Det går ingen nöd på dig inte. Hehe

Är segare än en gummibåt...

Riktigt gott att man lyckades pressa till sig en bränna i helgen... hade varit gott att knäcka polarn när han kommer från turkiet på söndag :brinnerup :brinnerup :brinnerup

Har lagt ut lite datum för söndagsåka, kanske ska lägga upp några Barkaby kvällar oxå!

Träffar ryssen på torsdag, så till helgen är sidan klar om ALLA kan komma och fotas. Annars blir det bilder på dig å mig ....:D :tuttar

Äh kan man inte vara på plats får man finna sig i att det bara är bilder på oss två. Haha. :tuttar

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back