Thyg0d
One by one, the penguins steal my sanity
Fan jag tror att det är Wanja Lunby Wedin bakom ditt nick.
Ni inte bara liknar varandra ni sitter också i styrelsen och bestämmer era egna stadgar!
Fast du har snyggare röv.![]()
Jamen det klart... Makt(missbruk) är ju bara härligt...
Ja visst är den rätt sexig va, sådär liten och nätt och tight som du gillar det...

Oj vad mycket ni hann med... men kan ta mig lite tid att svara nu när lillen har somnat sin förmiddagslur.
Hayabusa... njae, jag älskar kurviga vägar, inte högfartsrekord på E4:an.
Men nej, gillar inte busan för fem öre faktiskt... den tilltalar inte alls. Den ser stor och svulstig ut.
Sen har jag kommit fram till ett nytt kriterie för hojar jag skall ha... de skall väga under 200kg.Min nuvarande gör det inte så jag bara måååååste byta ju!
(Tror den kvalar in på 205 eller så nytankad).
Vad gäller browniepoints som det kallas så gäller det att samla på sig jättemassa plusvarianter i början av förhållandet... för ju längre tiden går ju fler minus kommer man få!![]()
Giftermål är skoj, hade jag skippat vårt hade jag haft en sproilans ny repsol nu istället... fast förmodligen en liten ungkarlslya också istället för fru, barn, radhus och kombi.
Men ett råd angående bröllopsresan... kör hela rejset, spara inte in på så mycket utan gör det ni verkligen vill och låt det kosta. Detta är resan man vill titta tillbaka på och längta tillbaka efter. Inga resor de närmsta åren skall komma ens i närheten av denna. Så gjorde vi och ångrar oss inte en sekund... har redan börjat planera vad vi skall göra för att "förnya löftena" om 8år.![]()
Nu har jag ju ingen erfarenhet av nyare gixxrar eller cbrrrrrrrrr1rrrr så
min jämförelse blir med en 93:as 1100 och då är den mycket enklare i kurvorna.. Men det säger nog rätt lite egentligen...
Svulstig är den helt klart men jag tycker inte det känns så när man sitter
på den och framförallt inte nu när jag höjt 2cm den i röven.. Vart nästan läskigt snabbstyrd..
Men som sagt var... det är ju för att det enda jag kört tidigare är några slöa 750gsx på skolan och min 1100.. Mot en sprillans sportis så är det nog skillnad som natt och dag...

jo nog hade man kunnat sitta på en sprillans ny hoj för dom pengar men va fan... Man gör det en gång och det kan nog bli rätt trevligt.. Personligen så kör jag varianten, jag tänker inte lyfta ett finger mer än absolut nödvändigt så jag betalar för att andra ska lyta mitt finger.. Känns som om man har nog att göra den dagen... Hålla koll på vad man ska svara när och så...

Samt försöka hålla tanten borta från Brölloptorget.se.. DÄR har vi ett hönshus av guds nåde... x antal tusen bridezillas som hetsar varandra...

Bröllopsresan har vi inte bestämt när och var än...
Men det blir helt klart något upplevelsefyllt... Vägrar ligga på en strand i 3-4 veckor...
Har åkt med Temaresor förut och gillat deras upplägg även om det är
duktig PRO varning på dom..
Sen det där med vart än nästa fråga.. Vi gillar ju asien bl.a. eftersom det
är "hemma" för tanten men sydamerika o.dyl är inte heller helt fel...
Nåja... det löser sig..