Skriv-vad-du-vill-tråden

Fan jag tror att det är Wanja Lunby Wedin bakom ditt nick.
Ni inte bara liknar varandra ni sitter också i styrelsen och bestämmer era egna stadgar!

Fast du har snyggare röv.:D

Jamen det klart... Makt(missbruk) är ju bara härligt...

Ja visst är den rätt sexig va, sådär liten och nätt och tight som du gillar det... :D

Oj vad mycket ni hann med... men kan ta mig lite tid att svara nu när lillen har somnat sin förmiddagslur.

Hayabusa... njae, jag älskar kurviga vägar, inte högfartsrekord på E4:an. ;)
Men nej, gillar inte busan för fem öre faktiskt... den tilltalar inte alls. Den ser stor och svulstig ut.
Sen har jag kommit fram till ett nytt kriterie för hojar jag skall ha... de skall väga under 200kg. :) Min nuvarande gör det inte så jag bara måååååste byta ju! :) (Tror den kvalar in på 205 eller så nytankad).

Vad gäller browniepoints som det kallas så gäller det att samla på sig jättemassa plusvarianter i början av förhållandet... för ju längre tiden går ju fler minus kommer man få!:fakta

Giftermål är skoj, hade jag skippat vårt hade jag haft en sproilans ny repsol nu istället... fast förmodligen en liten ungkarlslya också istället för fru, barn, radhus och kombi.
Men ett råd angående bröllopsresan... kör hela rejset, spara inte in på så mycket utan gör det ni verkligen vill och låt det kosta. Detta är resan man vill titta tillbaka på och längta tillbaka efter. Inga resor de närmsta åren skall komma ens i närheten av denna. Så gjorde vi och ångrar oss inte en sekund... har redan börjat planera vad vi skall göra för att "förnya löftena" om 8år. :)

Nu har jag ju ingen erfarenhet av nyare gixxrar eller cbrrrrrrrrr1rrrr så
min jämförelse blir med en 93:as 1100 och då är den mycket enklare i kurvorna.. Men det säger nog rätt lite egentligen...
Svulstig är den helt klart men jag tycker inte det känns så när man sitter
på den och framförallt inte nu när jag höjt 2cm den i röven.. Vart nästan läskigt snabbstyrd..
Men som sagt var... det är ju för att det enda jag kört tidigare är några slöa 750gsx på skolan och min 1100.. Mot en sprillans sportis så är det nog skillnad som natt och dag...

:hihi
jo nog hade man kunnat sitta på en sprillans ny hoj för dom pengar men va fan... Man gör det en gång och det kan nog bli rätt trevligt.. Personligen så kör jag varianten, jag tänker inte lyfta ett finger mer än absolut nödvändigt så jag betalar för att andra ska lyta mitt finger.. Känns som om man har nog att göra den dagen... Hålla koll på vad man ska svara när och så... :hihi
Samt försöka hålla tanten borta från Brölloptorget.se.. DÄR har vi ett hönshus av guds nåde... x antal tusen bridezillas som hetsar varandra... :död

Bröllopsresan har vi inte bestämt när och var än...
Men det blir helt klart något upplevelsefyllt... Vägrar ligga på en strand i 3-4 veckor...
Har åkt med Temaresor förut och gillat deras upplägg även om det är
duktig PRO varning på dom..
Sen det där med vart än nästa fråga.. Vi gillar ju asien bl.a. eftersom det
är "hemma" för tanten men sydamerika o.dyl är inte heller helt fel...
Nåja... det löser sig..

Krister det klart du ska ha en CBR... Inget snack om saken... :D

Mmm, semester är något man får planera lite annorlunda nu när det är barn med i bilden... vår David blir 1 i sommar så i år blir det sverigesemester... senare blir det väl charter med bamseklubben... då är det ganska nice att kunna tänka tillbaka på en bröllopsresa som får många att sucka av avund. :)
För att dra några exempel... Vigsel i Las Vegas, besök på Alcatras i San Francisco, vingårdar i Napa Valley, köra mustangcab utmed Highway One (Pacific Coast Highway), snorkla med stor sköldpadda i Maui, shopping i New York... ja, vi sparade inte på den resan om vi säger så. :)

Läckert... Ja USA skulle ju vara nice och skulle kunnas kombineras med ett besök hos tantens son som bor i Florida... :D

mmm hyra hoj och köra dragons tail... :D

Visst är den kanske inte så farligt stor men jag är heller inte ute efter något som är gjort för högfartsbruk i första hand heller. Men men, kanske borde testa en innan jag säger för mycket.

Sen det där med vart än nästa fråga.. Vi gillar ju asien bl.a. eftersom det
är "hemma" för tanten men sydamerika o.dyl är inte heller helt fel...
Nåja... det löser sig..

Just för att Asien är hemma för "tanten" så kanske ni borde åka nån annanstans på just bröllopsresan... Australien kanske?

Krister det klart du ska ha en CBR... Inget snack om saken... :D

Jo, det blir nog sån så småningom trots allt... :)

Last edited:
Visst är den kanske inte så farligt stor men jag är heller inte ute efter något som är gjort för högfartsbruk i första hand heller. Men men, kanske borde testa en innan jag säger för mycket.
Jo det är ju helt klart touring över den, det måste jag ju säga...
Fast just det där högfartsbruk vetifan om den är så ensam om...
alla nya sporthojar spöar ju skiten ur busan just för att den är så pass
mycket tyngre..

Just för att Asien är hemma för "tanten" så kanske ni borde åka nån annanstans på just bröllopsresan... Australien kanske?

Eh gaaaaalen karl?? Har du inte sett Border Security...
Dom är ju helt tokiga i att göra kroppsundersökningar i tullen
i det där landet... :skrämd
:hihi
seriöst dock så är det så fruktansvärt dyrt att åka dit eller
Nya Zeeland.. Vi pratar 50k per skalle för två veckor och det
vetifan om jag tycker det är värt...

:hoppa nu blir de lunch (japp spännande för er å veta :D)
Sen ska jag åka till min lilla hoj och montera i batteriet och provstarta den :)

Sen vete fåglarnas vad jag hittar på....

:hej ha en bra dag nu när de börjar bli lite varmare ute :)

:hoppa nu blir de lunch (japp spännande för er å veta :D)
Sen ska jag åka till min lilla hoj och montera i batteriet och provstarta den :)

Sen vete fåglarnas vad jag hittar på....

:hej ha en bra dag nu när de börjar bli lite varmare ute :)

Ut och köra lite kanske?? :D

Underbart väder ute idag... har precis varit på en promenad i shorts o t-shirt... niiiiice! :)

Jösses... det var inte illa...
Ja personligen så skulle jag kunna tänka mig att gå hem men näääeeedå...
Då är man tvungen att sitta och titta på en PDA sync + en diagnostik av en maskin som får svart skärm EN gång i månaden utan felkoder och anledning...
Tror du jag kommer hitta något?? :rolleyes:

En gång i månaden... PMS?
Annars låter det faktiskt som nåt uppdaterings/schemalagd sökningsgrej.

Ang. australien, visst, inte billigt men 50k är väl lite i överkant per person för två veckor... men ändå, det är i alla fall något man kanske bara gör en gång. Kan annars säga att vår resa gick på mer än 50k per person. ;)

Det är ju nästan så man tror det är vår ute...
Så jäkla nice... :D

*Asg* Har aldrig använt Darwin på det viset men när du säger det så..
Smart som faen... :D
Men det är en sak du inte vet om..
Jag är uppvuxen i Solna och tanken var en Yamma FS1:a..

Jodå, den där Darwin kan man ha till mycket!
Att vi blir snabbtänktare och smartare ju mer vi super...ja det visste vi ju redan... :hihi
Men nu kan detta oxå ledas i bevis!

Ta en sup och allt går väl!

V.S.B!

Åååå en FS1:a...*tårögd* mtt första riktiga egna moooootoooorfoooordoooon Åååå...
Säg inte att den var blååå oxå... *snyft*

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...