Skriv-vad-du-vill-tråden

Fy fan vad jag hatar inkompetenta myndighetspersoner !:huvet

Det jävla rövhålet till handläggare som har hand om vårt bygglov kan brinna i helvetet.

Den dumme fan har mage att sitta och påstå att i den fastigheten som vi ska bedriva vår verksamhet i så får det bara vara sån verksamhet i bottenplanet.
Allt enligt hans anteckningar och statsplanen.

Åkte då själv till Statsbyggnadskontoret (rövhålets egna arbetsplats) och begär ut ritningarna över den aktuella byggnaden.

PÅ VARENDA RITNING STÅR DET BOSTADSHUS I FEM VÅNINGAR MED TVÅ PLAN KONTORSYTA !!!!

Nollan har denna dag meddelat via sitt telesvar att han är på tjänsteärende hela dagen och är åter imorgon.

Ska då stå beredd med en hel mikrofilmsapparat för att köra upp den i sossens röka om han jävlas !

Så, nu e jag inte så arg längre.

Det jävla rövhålet till handläggare som har hand om vårt bygglov kan brinna i helvetet.

Den dumme fan har mage att sitta och påstå att i den fastigheten som vi ska bedriva vår verksamhet i så får det bara vara sån verksamhet i bottenplanet.

Åkte då själv till Statsbyggnadskontoret (rövhålets egna arbetsplats) och begär ut ritningarna över den aktuella byggnaden.

PÅ VARENDA RITNING STÅR DET BOSTADSHUS I FEM VÅNINGAR MED TVÅ PLAN KONTORSYTA !!!!

Nollan har denna dag meddelat via sitt telesvar att han är på tjänsteärende hela dagen och är åter imorgon.

Ska då stå beredd med en hel mikrofilmsapparat för att köra upp den i sossens röka om han jävlas !

Men förväntade du dig något annat???
De har fått jobbet via kontakter el vunnit på lotto säkert...
Vadå?? ska man kunna något för att jobba här???? ojojoj...

Men förväntade du dig något annat???
De har fått jobbet via kontakter el vunnit på lotto säkert...
Vadå?? ska man kunna något för att jobba här???? ojojoj...

Verkar vara det som ska st på CV för att få jobba på myndighet.

Arbetsskygg
Bitter
Inkompetent
Ofta frånvaro

Verkar vara det som ska st på CV för att få jobba på myndighet.

Arbetsskygg
Bitter
Inkompetent
Ofta frånvaro

Fan du kan ju söka sånt jobb... Exakt rätt formulering...
Bara o skicka iväg det CV-t... haha...

:skrattaåt
Visst faen är dom helt jävla sämst??
Ibland så tror jag det är en misslyckad P-Lisa som sitter i beslutande fattning..
Klart att han har tjänsteärende hela dagen... Skulle fan våga svara när en är terpentinhög snickarjefvel ringer och VET att han har rätt... :hihi

:skrattaåt
Visst faen är dom helt jävla sämst??
Ibland så tror jag det är en misslyckad P-Lisa som sitter i beslutande fattning..
Klart att han har tjänsteärende hela dagen... Skulle fan våga svara när en är terpentinhög snickarjefvel ringer och VET att han har rätt... :hihi

Lub up biatch, a mikrofilmsmaskin is comming your way !:huvet :D

Tack det värmde när det kom från dig!

Meeeen även du....

Nu trivs ja ju på mitt jobb :yoparty o är inte arbetsskygg o skulle bli galen på ett jobb där man ska vara totalt okunnig...
Va fan måste vara astråkigt ju... Kanske kul i två dagar men sen då?????

Welcome to my world....:3freak
Så har jag det, VARJE dag!

Men jag tänkte på en sak, bostadshus är ju en klass och om ni/du skall bedriva näringsverksamhet så är det en annan klass av fastigheten.
Bara en tanke liksom....

Men jag tänkte på en sak, bostadshus är ju en klass och om ni/du skall bedriva näringsverksamhet så är det en annan klass av fastigheten.
Bara en tanke liksom....

Fast i det här fallet så är det väl stadsplanering och då innebär det att man får bo/sova där och har inget att göra med eventuell näringsverksamhet...

T.ex. så får du ju inte använda något som klassats som kontorsbyggnad att sova i..
Eller så är man lite flexibel och löser bostadskrisen för bl.a. alla studender och ändrar lite på lagen så det blir tillåtet... men vad vet jag... :D

Woooow... Jag skrev inlägg 18500... Inte för att jag vet vad som var så jelfa kul med det men men... :snäpperpåhängslenaså tuttivårtornablirröda

:hihi

Last edited:
Fast i det här fallet så är det väl stadsplanering och då innebär det att man får bo/sova där och har inget att göra med eventuell näringsverksamhet...

T.ex. så får du ju inte använda något som klassats som kontorsbyggnad att sova i..
Eller så är man lite flexibel och löser bostadskrisen för bl.a. alla studender och ändrar lite på lagen så det blir tillåtet... men vad vet jag... :D

Ska bli intressant att höra förklaringen.

Det är väl lite tänkt att skriva så för att råda bot på smygkonotoriseringen av bostadshus i city...

Bara en tanke liksom....

Men nu är det ju så att huset är klassat som bostadshus med näringsverksamhet i dom två nedre planen.
Typ som var och varranan kåk i stan.

Gick att få fram den informationen på fem minuter när jag var på Stadsbyggnadskontoret.

Kan ju tyckas att det borde ju han själv kollat upp innan han börjar gaffla.

Påminner ju lite om att torka sig i röven innan man skitit !

Ska bli intressant att höra förklaringen.

Det är väl lite tänkt att skriva så för att råda bot på smygkonotoriseringen av bostadshus i city...

Helt klart... Han kanske är släkt med vår postnisse som har börjat supa igen... *asg* Vi i BRF:en får numera samlas ute på lekplatsen varje kväll för att byta brev med varandra... :D

Jo det kan jag tänka mig...
Äh, anledningen till att jag kan lite om det är för att jag och en massa polare hittade flera lokal för att bo i samt ha ravepartyn och dylikt i för sisådär en 10 år sen.. Det sket sig... Utan att man ens nämnde rave... :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT