Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snart får jag gå hem....![]()
Om du bara visste vad jag kan göra i min tjänsteutövning.....![]()
Fy fan vad jag hatar inkompetenta myndighetspersoner !![]()
Det jävla rövhålet till handläggare som har hand om vårt bygglov kan brinna i helvetet.
Den dumme fan har mage att sitta och påstå att i den fastigheten som vi ska bedriva vår verksamhet i så får det bara vara sån verksamhet i bottenplanet.
Allt enligt hans anteckningar och statsplanen.
Åkte då själv till Statsbyggnadskontoret (rövhålets egna arbetsplats) och begär ut ritningarna över den aktuella byggnaden.
PÅ VARENDA RITNING STÅR DET BOSTADSHUS I FEM VÅNINGAR MED TVÅ PLAN KONTORSYTA !!!!
Nollan har denna dag meddelat via sitt telesvar att han är på tjänsteärende hela dagen och är åter imorgon.
Ska då stå beredd med en hel mikrofilmsapparat för att köra upp den i sossens röka om han jävlas !
Så, nu e jag inte så arg längre.
Men förväntade du dig något annat???
De har fått jobbet via kontakter el vunnit på lotto säkert...
Vadå?? ska man kunna något för att jobba här???? ojojoj...
Verkar vara det som ska st på CV för att få jobba på myndighet.
Arbetsskygg
Bitter
Inkompetent
Ofta frånvaro
Fy fan vad jag hatar inkompetenta myndighetspersoner !![]()
Det jävla rövhålet till handläggare som har hand om vårt bygglov kan brinna i helvetet.
Den dumme fan har mage att sitta och påstå att i den fastigheten som vi ska bedriva vår verksamhet i så får det bara vara sån verksamhet i bottenplanet.
Åkte då själv till Statsbyggnadskontoret (rövhålets egna arbetsplats) och begär ut ritningarna över den aktuella byggnaden.
PÅ VARENDA RITNING STÅR DET BOSTADSHUS I FEM VÅNINGAR MED TVÅ PLAN KONTORSYTA !!!!
Nollan har denna dag meddelat via sitt telesvar att han är på tjänsteärende hela dagen och är åter imorgon.
Ska då stå beredd med en hel mikrofilmsapparat för att köra upp den i sossens röka om han jävlas !
Visst faen är dom helt jävla sämst??
Ibland så tror jag det är en misslyckad P-Lisa som sitter i beslutande fattning..
Klart att han har tjänsteärende hela dagen... Skulle fan våga svara när en är terpentinhög snickarjefvel ringer och VET att han har rätt...![]()
Verkar vara det som ska st på CV för att få jobba på myndighet.
Arbetsskygg
Bitter
Inkompetent
Ofta frånvaro
Fan du kan ju söka sånt jobb... Exakt rätt formulering...
Bara o skicka iväg det CV-t... haha...
Tack det värmde när det kom från dig!
Meeeen även du....
Bara om man känner sig träffad så ska man ta åt sig...
Du gjorde generaliseringen av medarbetare på myndigheter då gjorde även jag den generaliseringen.......
Tack det värmde när det kom från dig!
Meeeen även du....
Welcome to my world....Fy fan vad jag hatar inkompetenta myndighetspersoner !![]()
Men jag tänkte på en sak, bostadshus är ju en klass och om ni/du skall bedriva näringsverksamhet så är det en annan klass av fastigheten.
Bara en tanke liksom....
Fast i det här fallet så är det väl stadsplanering och då innebär det att man får bo/sova där och har inget att göra med eventuell näringsverksamhet...
T.ex. så får du ju inte använda något som klassats som kontorsbyggnad att sova i..
Eller så är man lite flexibel och löser bostadskrisen för bl.a. alla studender och ändrar lite på lagen så det blir tillåtet... men vad vet jag...![]()
Men jag tänkte på en sak, bostadshus är ju en klass och om ni/du skall bedriva näringsverksamhet så är det en annan klass av fastigheten.
Bara en tanke liksom....
Ska bli intressant att höra förklaringen.
Det är väl lite tänkt att skriva så för att råda bot på smygkonotoriseringen av bostadshus i city...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |