Izah
Tant Rosa
Mot Gefle!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mot Gefle!!!![]()
![]()
Perfa.
Kanske e så marinerad vid den tiden så att jag kommer och kompar på skinnbanjon !
Tack !
Jag gillar inte dom där små... Jag vill ha en rejäl. Glass!Puckstång finns redan.
Ibland har man det inte för jobbigt......
Lurade lillen att vi inte behövde stiga upp för 0900 idag, pulade därefter lite på hojarna fram till 13.
Vart då hungrig så vi tände grillen och grillade korv med alla tillbehör.
Efter maten blev det en kopp kaffe i solskenet och se på fasen, en liten Mackmyra slank visst ner oxå...
Gillar solsken och +17 när jag är ledig![]()
Har du också varit ledig idag? Riktigt skönt har det varit!![]()
Jepp, kommer ha ungefär 250 komptimmar till sommaren + fylld semsterbank + kotte nr2 ska födas så jag "måste" hålla nere arbetstiden inför alla övningar....
Snacka om i-landsproblem![]()
Jepp, kommer ha ungefär 250 komptimmar till sommaren + fylld semsterbank + kotte nr2 ska födas så jag "måste" hålla nere arbetstiden inför alla övningar....
Snacka om i-landsproblem![]()
Snacka om alzheimers, bluesjammet är inte på Fasching, det är på Stampen i gamla stan...Nix, imorgon ska jag med polare till Fasching och lyssna på blues medelst öldrickande.
Hinner ni någonsin jobba i det där yrket för all ledig tid som slammas upp så fort ni är in och vänder innanför grindarna!![]()
![]()
En bra sak med att sälja hojen är att jag slipper ha konstant dåligt samvete för att jag inte kör fast det är fint väder och ledigt.
...Hon har skållat benet med kokhett vatten, så nu (efter sjuhundrafemtielva samtal till vårdinstanser och lika många minuter i telefonköer) ska vi åka till närakuten. Preciiiiis den fredagkväll jag hade planerat. Eller?!?![]()
Snart helg...![]()
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |