Skriv-vad-du-vill-tråden

Skriver vad jag vill, PIP !

Här spammas det vilt märker jag...:D

Förresten va fan...
Jag hann ju inte säga hej till dig igår...
Jag såg när du kom... Jag var fullt upptagen med att diskutera nått vettigt med Krister och sen kom några andra som man fastnade med o sen skulle jag hem o va fan då....
*morr*

Förresten va fan...
Jag hann ju inte säga hej till dig igår...
Jag såg när du kom... Jag var fullt upptagen med att diskutera nått vettigt med Krister och sen kom några andra som man fastnade med o sen skulle jag hem o va fan då....
*morr*

Ja du såg väldigt upptagen ut, men det kommer väll flera tillfällen...

Skämta inte... Folk käkade väl för mycket kakor igår och är lite dämpade av sockerkoma.. :D

Det föklarar "KANYLbullar":D

Last edited:
Hörrdudu sportis... Blev det ingen scanner?:7peta

Har insett att det kommer att ta ett bra tag att scanna 800 kilo foton,liggandes i oordning i diverse kartonger.
Efter att ha dödat två datorer,en med hammare och en med motorcykel,återstår en massa jobb att försöka rädda vad som räddas kan bland backup-skivor och drösvis med usb-minnen.
Blir ni arga om jag fixar allt till hösten?
Flåt,jättemycke......:gråta

Har insett att det kommer att ta ett bra tag att scanna 800 kilo foton,liggandes i oordning i diverse kartonger.
Efter att ha dödat två datorer,en med hammare och en med motorcykel,återstår en massa jobb att försöka rädda vad som räddas kan bland backup-skivor och drösvis med usb-minnen.
Blir ni arga om jag fixar allt till hösten?
Flåt,jättemycke......:gråta

Ingen fara, det går bra det med...:tummenupp Men hur har du lyckats få ihop 800KG foton?:3freak

Ingen fara, det går bra det med...:tummenupp Men hur har du lyckats få ihop 800KG foton?:3freak

Hade en period då jag köpte kameratillbehör för mer än vad en motorcykel kostar.
En RIKTIG motorcykel alltså,som en 1098 R.
Det va en jobbig tid,tung utrustning men förvisso jävligt lätt plånbok.

Hade en period då jag köpte kameratillbehör för mer än vad en motorcykel kostar.
En RIKTIG motorcykel alltså,som en 1098 R.
Det va en jobbig tid,tung utrustning men förvisso jävligt lätt plånbok.

DANG! Så du menar att med all den utrustningen blev det mycket fotat också? :) Ja menar... 1098R är ju ingen billigsomsatanmotorcykel som man inte gråter blod om man tappar i backen...

DANG! Så du menar att med all den utrustningen blev det mycket fotat också? :)

Det var ju på den svart-vita tiden när man fick lämna in rullarna för framkallning,byggde mörkerrum av garderomer och kröp på alla fyra för att macro-fota myror,hojdelar,u name it.
Blev av med både utrustning och en massa foton efter ett intjack,men lite skit finns det kvar.
Och ja Bogesund fanns redan på 80.talet,fullt med galna hojåkare och arga tanter.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT