Skriv-vad-du-vill-tråden

Ingen som har lust att låta mig åka med på en runda i veckan? :)
Är hemma med körtelfeber och får inte anstränga mig allt för mycket... Så jag kan själv inte dra iväg och träna kon bana och sånt...Så om någon har lust att bjuda mig på en liten sväng? :) Kan bjuda på lunch och soppan :tummenupp Så om någon har lust att svänga förbi tullinge så skulle jag bli JÄTTE glad!

God morgon alla i dag blir de sol igen :)

Själv börjar jag min dag med att tvätta. Sen ska jag åka och tvätta hojen och ladda batteriet (har inte startat hojen nå i vinter. Har inte haft tid till de :näsblod )

Goooooodmooooooorning Sporthoj! :)
Tisdag, fint väder och en "ledig" eftermiddag bäddar för lite hojåkning även idag. :)

Gåmåjjån !!!:fyllisar

Skål.

skönt väder i dag och även jag har vare ute och rört på mej men attans va ont jag har i höft och en fot :näsblod :(
Jag vill inte ha ont nå mer nu...

Mando Diaos konsert

Idag köpte jag biljetter till Mando Diaos konsert den 25:e...Jag och tjejen ska gå, hon vill så gärna gå på den.:rolleyes: Blir nog roligt...fast det är roligare att hålla på med hojen!

Uppställning, rakt led linje 16:15, plats Skogskyrkogården. Operation "Middag på Rosen" ska verkställas :fakta

Utebliven närvaro straffas med pyspunka & betalning av kaffe + smörgås hos BikerWomen senare i vår :&_där_med_basta

Uppställning, rakt led linje 16:15, plats Skogskyrkogården. Operation "Middag på Rosen" ska verkställas :fakta

Utebliven närvaro straffas med pyspunka & betalning av kaffe + smörgås hos BikerWomen senare i vår :&_där_med_basta

Pyspunka fixar ni här, har ju både massa däck,stooor kompressor och däckkrängningsmaskin:tummenupp

16:15 På vilken dag då? :va :confused:

Jag vill inte ha ont nå mer nu...

Förstår det! Det måste ha varit en rejäl smäll du fick...:(

Last edited:
Go´morron.............*sträcker på mig*.....................iaf ONSDAG idag! :)

Idag ska vi påskpyssla på jobbet och äta påsklunch!:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...