Skriv-vad-du-vill-tråden

Aaaajjjj... Inte slå Pluggen, då blir Pluggen ledsen...:( :brinnerup

Ok, som den underbart gulliga halvfinska jag är så kan jag kan vara liiiite shysst... Lite... Ytterst lite... :hihi

Men fan. Att dra direkta kopplingar till "landet på andra sidan havet" till häxor kanske inte är helt fel. :D Jag menar, då förväntar sig ju ingen att man ska vara snäll... :tummenupp (Sen att ni pratar om annat EGENTLIGEN, det skiter vi i... Roligare att misstolka. :banana )

Last edited:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH, vad kul det ska bli att åka till jobbet om en timme... Ska bli underbart att åka till bunkern och sitta där hela eftermiddagen och kvällen i dunkel belysning och veta att det är underbart väder samt att alla man känner utnyttjar det till max just nu oxå. :huvet

PERKELE!

Vilken fantastisk dag det är idag! :)
Det KOMMER verkligen bli sommar igen, det är underbart! :kär

Vilken fantastisk dag det är idag! :)
Det KOMMER verkligen bli sommar igen, det är underbart! :kär

Mmmmmm, om du nu inte varit så klantig och låtit Bitchen bli stulen så hade jag haft en hoj att kopiera, som det är nu kommer det bli banan av allt om poletten inte trillar ner..... :gnissla

Som det är nu är det INGET fantastiskt med denna dagen, sambon och terroristen har dragit till Nässjö på fest, lämnat mig hemma som hundvakt och Husan bara bråkar med mig...... Gissa vem som ska deppdricka hemma ensam ikväll :D :fyllisar

Pssst, smart drag av dig kan vara att döda din mobil, känner ett nakenmess ligga i tiden :rolleyes:

Sisådärja... 25 mil i sadeln idag... fiiiina vägar norröver, landa in hos lite olika strategiskt placerade vänner i roslagen och fika bort delar av eftermiddagen... kan det bli bättre? :)
Ja - det kan det! På vägen hemigenom passerade jag Turbo Andersson i Lapplands-Väsby, och bänkade hojen oxå. :tummenupp

Sen red jag in i solnedgången på väg västerut...nynnandes på låten; "Young men gone west..." ;) Åt en asiatisk middag på ett nytt ställe här i byn, och nu har jag en Lagavulin, Distillers Edition i handen...

NU kan det knappast bli bättre! :D

Joo, det kan det.. säger nån... Och ok då, men det spar vi tills senare ;)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...