Skriv-vad-du-vill-tråden

:rofl :rofl God morgon, trevligt att du ville joina oss!:)

Du har ju onekligen en poäng där, OM man nu promt ska sitta på kåken (även om jag har fått den uppfattningen att det inte brukar vara frivilligt...:va )

Vem har pratat om att det är frivilligt att sitta på kåken? :confused: Fast det ÄR det ju, sett ur det perspektivet att det är helt frivilligt att GÖRA DUMHETER! :mattias

Finns inga goda morgnar, när ska du lära dig, Pluggis?!?

Idag är det ännu en underbar dag i samhällets tjänst, där idioter får för sig att vi sitter sysslolösa på dagarna, så de gör upprop på Internet om att mailbomba oss så att vi får något att göra och kan vidarebefordra dessa diarieförda masskopierade åsikter till politikerna. Varför inte skriva direkt till politikerna, de måste också diarieföra sina ärenden. :mad:

Ja, det är ju det jag menar, på måndag så blir det "Arbeit macht frei" istället...:(:huvet :huvet :huvet
Ska du sitta i koncentrationsläger? :confused:

Jag vet, det är bara ett uttryck...:D:krama

Idag är det ännu en underbar dag i samhällets tjänst, där idioter får för sig att vi sitter sysslolösa på dagarna, så de gör upprop på Internet om att mailbomba oss så att vi får något att göra och kan vidarebefordra dessa diarieförda masskopierade åsikter till politikerna. Varför inte skriva direkt till politikerna, de måste också diarieföra sina ärenden. :mad:

Vilket fantatiskt samhälle vi lever i... Jag håller med dig, gå på POLITIKERNA istället, det är ju dom som har bestämt dumheterna och det är ju dessutom dom som har betalt för att ta skit!!!:mad:

VemSka du sitta i koncentrationsläger? :confused:

Snudd på, jag börjar jobba igen på måndag!:huvet :huvet :huvet

Stackars stackars dig... :klappa

Ja, det är syyyyyynd om mig!

Last edited:
Vem har pratat om att det är frivilligt att sitta på kåken? :confused: Fast det ÄR det ju, sett ur det perspektivet att det är helt frivilligt att GÖRA DUMHETER! :mattias

Ska du sitta i koncentrationsläger? :confused:

Oj det bara väller ut ilska ur det lilla vita trollet idag....

Hemma i soffan med pepparmintste, apelsinläsk, näsdukar, finskt förkylningspulver samt en näve alvedon.

Eee inte livet underbart?

Hemma i soffan med pepparmintste, apelsinläsk, näsdukar, finskt förkylningspulver samt en näve alvedon.

Eee inte livet underbart?

Ååååh... Bjuder du på pepparmintste när jag kommer o ska hälsa på nästa gång???? Pliiiiiiiiz...

Fast du får ta o bli frisk först... Hehe...

Klart jag gör, det är tyskt pepparmintste, likadant som min kära oma bjöd på när jag var barn....

Åh... Nice...
Lär troligen smaka som te som min farmor o mormor bjöd på i Estland oxå... :D
Sånt där riktigt te... *skratt*

Last edited:
Sånt där te som får en att känna sig alldeles varm inombords!

Ibland rullar det på minsann!

Tack, nu ska jag grotta ned mig i soffan å kolla på mordkommissionen!!

O om man inte blir varm av teet får man ta ett glas vodka på det... *asg*

PM till samtliga anställda inom Not Guilty KB

Fredag och goda nyheter, vi lägger härmed ner vår verksamhet omgående, detta är ett enhälligt beslut av styrelsen, jag passade på medans Puckot är i grodlandet och kasar hachplanka.

Vi ber att få tacka samtliga anställda för att ni stannat kvar trots uteblivna löner och sexuella trakasserier.

Tveksamt att ni vill ha med er anställning hos oss i edert CV eftersom det nu är vida känd att vi enbart pysslade med skumraskaffärer.

Våran målvakt har köpt en enkel tågresa till Bortre Mongoliet där han ska öppna upp en snabbmatskedja, wookad gnu på spett, rå bäver samt annan plockmat kommer att erbjudas.

Ni som tror att ni har lön innestående att plocka ut har nog inte fattat innebörden av detta brev, ni ombedes läsa brevet om och om igen tills ni fattar att ni är blåsta.

Kvar av firman är endast ett tomt barskåp fyllt med tomma löften...

MOH/V.Rång

PS jag drar till Thailand ett par år nu tills allt har lugnat ner sig.

Oj det bara väller ut ilska ur det lilla vita trollet idag....

Hehe, det är bara hämnden för det där brevet du skickade Yasha....
:D

Klart jag gör, det är tyskt pepparmintste, likadant som min kära oma bjöd på när jag var barn....

Haha, jag har en tysk till svärfarsa, han ville kalla sig opa.
Nix, vi är i Sverige, du kallas morfar:mattias, punkt, svarade jag!

PM till samtliga anställda inom Not Guilty KB
....Kvar av firman är endast ett tomt barskåp fyllt med tomma löften...

MOH/V.Rång

PS jag drar till Thailand ett par år nu tills allt har lugnat ner sig.

Stackars GSXR1000Promille, han har varit alldeles för länge i städskrubben så att han inte sett att alla (råttor?) redan har övergivit skutan. :rofl

Last edited:
Stackars GSXR1000Promille, han har varit alldeles för länge i städskrubben så att han inte sett att alla (råttor?) redan har övergivit skutan. :rofl

Hmmm jag har nog tyckt att det har varit ovanligt tyst efter Hjuluppehållet, dock har denna tystnad uppskattats väldans massa då 25 års baksmälla sakta börjat att sippra ur kroppen.

Att alla möbler är borta tolkade jag mer som att man gjort en redig Hjulstädning för att få det riktigt fint.

Haha, jag har en tysk till svärfarsa, han ville kalla sig opa.
Nix, vi är i Sverige, du kallas morfar:mattias, punkt, svarade jag!

Min kära oma bodde i Tyskand och då e det oma!! :mattias
Jösses, hostar så jag nästan kräks......

O om man inte blir varm av teet får man ta ett glas vodka på det... *asg*

Jag har en dunk fulvodka den blir du säkert varm av!!:D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...