Skriv-vad-du-vill-tråden

1 timmes rask promenix och 14 km Måttsjånssykkel i damptempo, fortsätter jag såhär så kommer jag att nå mitt mål redan innan våren, eller så dör jag av hjärtattack men då iaf inte helt otränad....

Eouuuwww.... man håller på att glida in i långledigkoma, det blir tungt att gå till kolgruvan på Torsdag...

Säger glidardirren... Vill bara påminna goa herrn om att det inte är han som har tjänsteskrubben nere UNDER kulvertarna och slickar frimärken hela dagarna...:rolleyes:

Idag gott folk, hade jag accepterat aktiv dödshjälp om nån stått beredd att hjälpa mej.:gnissla Har haft en bakis jag inte kan minnas att jag upplevt tidigare. Måste väl vara att all alpluft man drar i sig antar jag...:va Allt syre sätter igång nån process i hjärnan - den sväller och man får ont som själva faan. Vad tror Ni:va
Tur att man har både teflonminne och gallopperande alzheimer, så att man inte tvekar att gå loss igen när nästa SH-fest är på G!:D

Last edited:
Säger glidardirren... Vill bara påminna goa herrn om att det inte är han som har tjänsteskrubben nere UNDER kulvertarna och slickar frimärken hela dagarna...:rolleyes:

Idag gott folk, hade jag accepterat aktiv dödshjälp om nån stått beredd att hjälpa mej.:gnissla Har haft en bakis jag inte kan minnas att jag upplevt tidigare. Måste väl vara att man är uppe och drar i sig alpluft antar jag...:va Allt syre sätter igång nån process i hjärnan - den sväller och man får ont som själva faan. Vad tror Ni:va
Tur att man har både teflonminne och gallopperande alzheimer, så att man inte tvekar att gå loss igen när nästa SH-fest är på G!:D

Låt mig vara den 1a som erbjuder dig skjuts hem från SHfesten......

Och tur att SH inte funkade så bra när du skulle fyllespamma, för då finns det inga bevis på HUR full du var och du kan dampa loss igen om drygt två veckor. :tungan

Och tur att SH inte funkade så bra när du skulle fyllespamma, för då finns det inga bevis på HUR full du var och du kan dampa loss igen om drygt två veckor. :tungan

Tror det är nåt med anslutningen hos mina föräldrar... Modem...:mad: Det tar mellan 1 och 3 minuter att få fram sidorna när man ska svara på ett inlägg och när man ska skicka iväg det sen...:huvet

Glesbygdens infrastruktur kan utvecklas...:rolleyes:

Jag trodde du var min biatch :(
Trodde min kölapp var enhällig...?

Oooops! Läser du det här Forumet! :rodnar

Last edited:
Jobigt att behöva gå till jobbet imorgon . har varit ledig sedan 18 december och jag börjar att vänja mig vid att göra ingenting!!

Jobigt att behöva gå till jobbet imorgon . har varit ledig sedan 18 december och jag börjar att vänja mig vid att göra ingenting!!

Förstår dej till fullo! Har varit ledig sedan 19 och bävar för verkligheten på måndag. Tror inte att det accepteras sovmornar till 09.30 och sen lågproduktivitet till typ 15, varefter man softar till ett tag efter midnatt, så att man inte ska vakna för tidigt nästa morgon...:rolleyes: Nää, man får nog rycka upp sig och kopiera Gamlots träningsschema!:tummenupp

Förstår dej till fullo! Har varit ledig sedan 19 och bävar för verkligheten på måndag. Tror inte att det accepteras sovmornar till 09.30 och sen lågproduktivitet till typ 15, varefter man softar till ett tag efter midnatt, så att man inte ska vakna för tidigt nästa morgon...:rolleyes: Nää, man får nog rycka upp sig och kopiera Gamlots träningsschema!:tummenupp

Har köpt PTsessioner på gym1, behöver inspiration för att nå mot nya höjder, har börjat käka LCHFmat samt tillsatt krom - har fullt förtroende för att jag kommer att ta mig dit jag vill!!

En till som inte ser fram emot att gå till jobbet på måndag...:gnissla

Fan gott folk, det är segspammat idag, ska jag behöva plåta takfläkten idag igen?:mad:

Nää, man får nog rycka upp sig och kopiera Gamlots träningsschema!:tummenupp
Ja det är aldrig för sent att ge upp... inte heller att börja, det är ju några stycken här som har kört igång med träning efter julfettandet, om inte annat kan vi hetsa varandra och tråka dom som ger upp innan uppnått mål.

Mitt mål är att komma i mitt nya racingställ, det gör jag redan nu men utan ryggskydd och sen kan jag inte böja mig heller, så för min del är målet utstakat redan.

Komma i racingstället med rygga och kunna böja mig utan att blixtlåset briserar likt granatsplitter i någon förort.

Vilka är på :yoparty

Ja det är aldrig för sent att ge upp... inte heller att börja, det är ju några stycken här som har kört igång med träning efter julfettandet, om inte annat kan vi hetsa varandra och tråka dom som ger upp innan uppnått mål.

Mitt mål är att komma i mitt nya racingställ, det gör jag redan nu men utan ryggskydd och sen kan jag inte böja mig heller, så för min del är målet utstakat redan.

Komma i racingstället med rygga och kunna böja mig utan att blixtlåset briserar likt granatsplitter i någon förort.

Vilka är på :yoparty

JAG är på!
(dock inte att komma i DITT ställ! :D)

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”