Skriv-vad-du-vill-tråden

Rejäl fest igår eller...:va Eller är det vanligt att inte fröken vet vart hon vaknar upp...:D Du får väl höra av dej om vi skall besluta om Räddningstjänst och begära triangulering av din mobil för att hitta igen dej...:D
MUAHAHAHAHAA, om du bara visste hur rätt du har!!! I vanliga fall. *förvirrad* I det HÄR fallet har jag flyttat och sovit första natten i den nya lgh... :va

Jag ska öva prickkastning idag tror jag... jag har övat på rådjurskaniner förut, prickade av misstag. Nu vill jag träffa med flit. :mad:

Last edited:
MUAHAHAHAHAA, om du bara visste hur rätt du har!!! I vanliga fall. *förvirrad* I det HÄR fallet har jag flyttat och sovit första natten i den nya lgh... :va

Jag ska öva prickkastning idag tror jag... jag har övat på rådjurskaniner förut, prickade av misstag. Nu vill jag träffa med flit. :mad:

Darkwing på krigsstigen, INGEN LEK!:gnissla De stackars skogsmedborgarna vet uppenbarligen inte vad de gett sig in på, om de väsnas vid ditt fönster!:D Hoppas skogsmedborgarna byter fönster och att du kommer bli nöjd med ditt nya bo!:pannkyss

Nu har vi fixat datorn åt mina föräldrar och nu skall det monteras garageport hos en polare. Sen är det bara att gå loss på sponken för att hinna hitta rätta formen till kvällens och nattens övningar!:yoparty

Idag blire skriller me kidzen och sedan 13 km MOTIONSSYKKEL, kallt som fan i Skånehelvitet idag, Skånsk kyla biter genom ben & märg även på en Norrlänning som mig.

Om tre månader kan man nog ut å gazza med bajkarna igen :yoparty

Darkwing på krigsstigen, INGEN LEK!:gnissla De stackars skogsmedborgarna vet uppenbarligen inte vad de gett sig in på, om de väsnas vid ditt fönster!:D Hoppas skogsmedborgarna byter fönster och att du kommer bli nöjd med ditt nya bo!:pannkyss
De har nog förväxlat boet med en fågelholk, men det kommer de få ångra. :D

Hur är det uppe i lapphelvetet då? :)

Idag blire skriller me kidzen och sedan 13 km MOTIONSSYKKEL, kallt som fan i Skånehelvitet idag, Skånsk kyla biter genom ben & märg även på en Norrlänning som mig.
Jag blir trött bara av att läsa om eländet, orka lite åt mig med! :pannkyss

Men du... :7peta Gävlebor är tveksamt om man verkligen kan kalla norrlänningar?!? Även om det rent georafiskt faktiskt ligger norr om Dalälven... :tungan

Sådär, då har jag sökt ännu ett jobb, fyra sökta sedan nyåret och inget statligt.

Nu är det bara att hoppas att något blir mitt...

Men du... :7peta Gävlebor är tveksamt om man verkligen kan kalla norrlänningar?!? Även om det rent georafiskt faktiskt ligger norr om Dalälven... :tungan

Det är inte så jobbigt, man ska bara själv finna motivation, tid finns alltid, man får prioritera bort annat som inte e så viktigt.

Gefle är South Norrland så det så, på rätt sida om Dalälven :yoparty

De har nog förväxlat boet med en fågelholk, men det kommer de få ångra. :D

Hur är det uppe i lapphelvetet då? :)

Helt OK uppe på Nordens Riviera, tackar som frågar!:D

Undrade precis när jag läste Gamlots inlägg om "Norrlänning" vart han kom ifrån. Jag är nog inte så snäll så att jag drar gränsen vid Dalälven, eller ens vid Söderhamn, vilket den äkta hälften hävdar är hennes norrländska ursprung...:gnissla Jag har alltid sagt att allt söder om Jävre(ca 20 km söder om Piteå), är bara att skänka till Danmark!:D Fast man kanske får börja omvärdera det lite nu när man fördrivit halva livet nere i Tokholm...:rolleyes:

Helt OK uppe på Nordens Riviera, tackar som frågar!:D

Undrade precis när jag läste Gamlots inlägg om "Norrlänning" vart han kom ifrån. Jag är nog inte så snäll så att jag drar gränsen vid Dalälven, eller ens vid Söderhamn, vilket den äkta hälften hävdar är hennes norrländska ursprung...:gnissla Jag har alltid sagt att allt söder om Jävre(ca 20 km söder om Piteå), är bara att skänka till Danmark!:D Fast man kanske får börja omvärdera det lite nu när man fördrivit halva livet nere i Tokholm...:rolleyes:
Alså jag är Geflebo, jag råkar bara bo i Skåne för tillfället (1986) men hjärtat klappar för Gefle... förutom alla j-a mygg på sommaren då....

Det har du rätt i killen!!

Ny viktig match ikväll, men nu e "min" gårdare tebax på isen!!

Luleå tar emot Fjollträskkaminerna på hemmaplan, men efter att de i lördags blev så fullständigt överkörda på bortaplan mot Skellefteå, så känner man sig inte direkt lugn...:gnissla

Fast jag kan inte säga att det ligger så högt på priotoppen just nu med matchen... Kalla biran står bredvid tangentbordet...:D

Ses annan dag! :öl

Luleå tar emot Fjollträskkaminerna på hemmaplan, men efter att de i lördags blev så fullständigt överkörda på bortaplan mot Skellefteå, så känner man sig inte direkt lugn...:gnissla

Fast jag kan inte säga att det ligger så högt på priotoppen just nu med matchen... Kalla biran står bredvid tangentbordet...:D

Ses annan dag! :öl

Ser inte så bra ut för mitt lag tyvärr

Det har du rätt i killen!!

Ny viktig match ikväll, men nu e "min" gårdare tebax på isen!!

När det ser ut som det gör i tabellen så är ju alla matcher viktiga.:fakta :fakta Men det vore ju trevligt om dom kunde vinna som omväxling!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka