Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Last edited:
:hej hopp nu går jag och knyter mej :)
Sov gott alla NI sen när NI kryper ner i era sängar :rolleyes:

Pluggen inte visste jag att du gav bort en del av din ROSA utstyrsel :D Den matchar ju din rosa städrock och så har du Hetty bakom och Hilda framför dig när du går runt i din lgh.

Och så kommer Shooter på besök i sin städrock och sen blir det party :yoparty :hihi

:Bugar Bildernas okrönta drottning har anlänt! :) Nu kan du dra dej tillbaka lite Mitra 2 (Aka Pluggen, om du inte läst ikapp Mitra:tungan )

:hej hopp nu går jag och knyter mej :)
Sov gott alla NI sen när NI kryper ner i era sängar :rolleyes:

Gott natt, dröm vackra drömmar :)

:Bugar Bildernas okrönta drottning har anlänt! :) Nu kan du dra dej tillbaka lite Mitra 2 (Aka Pluggen, om du inte läst ikapp Mitra:tungan )

Är det inte dags för en officiell ceremoni för att kröna denna drottning?
Hur länga ska en kvinna få vänta egentligen? :va

Last edited:
Pluggen inte visste jag att du gav bort en del av din ROSA utstyrsel :D Den matchar ju din rosa städrock och så har du Hetty bakom och Hilda framför dig när du går runt i din lgh.

Och så kommer Shooter på besök i sin städrock och sen blir det party :yoparty :hihi

Njae.... Dom där är inte mina, men jag jobbar på ett kit med "Hetty", "Hedvig" och "Hilda" som ska finna ute i affärerna i början av Februari!:) :yoparty Där tänkte jag att dom skulle passa!

Gott natt, dröm vackra drömmar :)

Är det inte dags för en officiell ceremoni för att kröna denna drottning?
Hur länga ska en kvinna få vänta egentligen? :va

Ja det är för jävligt, vi får ta det nästa gång hon kommer på besök till människobyn!:hihi :hihi

Vad är det jag skådar?
Din självgodhet börjar lite smått att eskalera...
Vadan denna förändring?

Det är bara det att han inte klarar av att hålla locket på, sådär självgod är han jämnt, det är bara det att han brukar kunna dölja det bättre!:fakta :fakta :mattias :D

Vad är det jag skådar?
Din självgodhet börjar lite smått att eskalera...
Vadan denna förändring?

Flåt.:rodnar *kryyyyperinihörnetochläggermig*

Det är bara det att han inte klarar av att hålla locket på, sådär självgod är han jämnt, det är bara det att han brukar kunna dölja det bättre!:fakta :fakta :mattias :D

Tack som faan brorsan! Vaddå uthängd!:huvet :D

Last edited:

Jag, naiva kvinna borde veta bättre, jag skall skärpa mig och hålla ögonen mer öppna. :D

Flåt.:rodnar *kryyyyperinihörnetochläggermig*

Du var ju man sist om jag inte minns fel, bete dig inte som en mus och kryp in i ett hörn, kom hit och ge mig en :krama

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...