Skriv-vad-du-vill-tråden

NÄÄÄ JAG VEEEET!!!!:mad: :mad: Jag trycker på uppdatera-knappen och hämtar en kaffe...:huvet

Ja du vet, det är rusningstrafik på SH nu... Det börjar gå trögt när man kommer in på Stockholmsforat och sen går det trögt hela vägen in på sista sidan på "Skriv-vad-vill-tråden" :D

Ja du vet, det är rusningstrafik på SH nu... Det börjar gå trögt när man kommer in på Stockholmsforat och sen går det trögt hela vägen in på sista sidan på "Skriv-vad-vill-tråden" :D

Jaa, fast man har sett högre siffror ändå på antalet online...:va Men det är kanske på nätet öht, med alla God Jul-mail som skall resa runt världen åxå...

Jaa, fast man har sett högre siffror ändå på antalet online...:va Men det är kanske på nätet öht, med alla God Jul-mail som skall resa runt världen åxå...

Håller med dig, ibland går det trögt som satan...:huvet Kan inte folk ge fan i att skicka sina hjulhälsningar när vi ska spamma?:mad: :mad:

Det ser inte ljust ut!!:huvet
Det andra glinet har inte cash.. Och jag har ingen biljävel! Allt jag har är en lägenhet att Krasha i :mad:

Kom upp hit så ska jag lära dig att tjyvkoppla en bil...:cdevil

Last edited:
Håller med dig, ibland går det trögt som satan...:huvet Kan inte folk ge fan i att skicka sina hjulhälsningar när vi ska spamma?:mad: :mad:

Kan inte folk ge fan i att skicka hjulhälsningar. PuNcKt!

Jag lär väl hamna på en rad svarta listor efter iår, men jag har faan inte skickat nån hälsning, varken via posten eller nätet...:gnissla

Kan inte folk ge fan i att skicka hjulhälsningar. PuNcKt!

Jag lär väl hamna på en rad svarta listor efter iår, men jag har faan inte skickat nån hälsning, varken via posten eller nätet...:gnissla

Nä, det är sånt som din bättre hälft sköter om...:gnissla

hellå... vad heter tråden med en massa roliga klipp ifrån youtube här på sporthoj??? känner för att skratta lite

Någon...snälla

Jaa, SAAAATAN va flitiga Ni varit ikväll då!:mad: Tyyyyfiskt, när jag packar och fixar och inte kan hänga med!:rolleyes:

:såjaponken vi tycker inte så synd om dej men lite kan vi ju göra pga att du kommer vara helt lost när du kommer hem och kollar i tråden igen :D

Jag kan hålla i henne!:crash :brynad

:skrämd nej nej nej de går inte ju, du blir ju bara fastkopplad och får munkorg då :lol

Last edited:
Spamma på nu, jag ska gå tillbaka till spisen... :gnissla

Och ja, jag inser att när jag kommer tillbaka, kommer det att finnas en massa inlägg om att det är där jag hör hemma och frågor om hur lång kedjan är. Mansgrisar! :mad:

:kiss

:) vi kanske är snabbare än dej, och sen har vi snabbar internet så de är ju så att du får hångla upp frugan nu på semestern så du får bättre dator och internet ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT