Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet.....![]()
Jag säger då det, stadsanställd !
Va var det du med barnvagnen elller kanske du som frågade efter polska pensioner??!!
Men förlåt, ring upp så fixar jag!!
Äsch,long time ago..![]()
Varför kan inte människor sköta sitt när de i grund o botten från början gjort fel???? El ja. Kan de inte sköta sitt oavsett om de gjort fel el inte??? *asg*
Går över mitt förstånd. Men men. Livet ska ju inte vara enkelt. Det vore så tråkigt om det var enkelt. *asg*
Och nått riktigt positivt. Om lite mer än en timme slutar jag och imorgon är jag ledig helt. Hihi.
Blir mycket hojåka då.*håller tummarna för att regnet håller sig borta*
SKA du ha upp hoj från Malmö till Sthlm? Och i så fall när? Det går nämligen en bil med tomt släp från Malmö till Sthlm ca kl.10 på söndag. Nu på söndag... 27/4... om det är aktuellt. Kakan vet hur man får tag på mig. Eller Ghost, som är den som kör bilen. *s*men du lovade ju att åka ner och hjälpa mig med hojen OM jag fick en biljett bara för att kunna filma resan
![]()
Shit, Kakan, du har ju insätt ätt och annat.För att vissa tror att allt cirklar runt dom och inte nå annat
![]()
SKA du ha upp hoj från Malmö till Sthlm? Och i så fall när? Det går nämligen en bil med tomt släp från Malmö till Sthlm ca kl.10 på söndag. Nu på söndag... 27/4... om det är aktuellt. Kakan vet hur man får tag på mig. Eller Ghost, som är den som kör bilen. *s*
Shit, Kakan, du har ju insätt ätt och annat.Inte alla som kan tänka utanför sin egen lilla lådda.
![]()
![]()
SKA du ha upp hoj från Malmö till Sthlm? Och i så fall när? Det går nämligen en bil med tomt släp från Malmö till Sthlm ca kl.10 på söndag. Nu på söndag... 27/4... om det är aktuellt. Kakan vet hur man får tag på mig. Eller Ghost, som är den som kör bilen. *s*
Shit, Kakan, du har ju insätt ätt och annat.Inte alla som kan tänka utanför sin egen lilla lådda.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett stort tack för erbjudandet![]()
men tyvärr jag ska inte upp nu
utan det blir till sommaren.
Det kommer fler ggr, eftersom jag kommer köra på Knutstorp när SMC Skåne har kursdagar. Håll utkik och se om det är någon dag som passar, så kanske ni kan få skjuts upp. Om du kommer ihåg. *L*
Jag spammar inte, jag jobbar. *fnys*Kul å se dej spama lite tösen
![]()
Jag spammar inte, jag jobbar. *fnys*![]()
Jag får lika dumma telefonsamtal som Izah... Och mail. En dum f-n som hävdade att en handläggare hade svarat goddag yxskaft på en fråga rörande en regeltolkning och sedan ville personen att jag (som inte var den som svarat första ggn) skulle ge honom skriftligt på att det felaktiga svaret var rätt?!? När jag vänligt, men bestämt svarade att jag inte kunde ge honom något annat än ett "korrekt" svar, föll det honom inte alls på läppen utan han krävde ett bättre svar av mig.
Bättre för vem då?!?![]()
![]()
Jaja, nu måste jag jobba mera.![]()
Det kommer fler ggr, eftersom jag kommer köra på Knutstorp när SMC Skåne har kursdagar. Håll utkik och se om det är någon dag som passar, så kanske ni kan få skjuts upp. Om du kommer ihåg. *L*
Det ska jag försöka att komma ihåg![]()
Skriva text går också bra....
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |