Jag bidde glad när jag såg dem iafOch jag har lite kläder som passar ihop med dem så det ska bli kul och se när jag provar dem
Allt bra med er ikväll?
Det förstår jag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag bidde glad när jag såg dem iafOch jag har lite kläder som passar ihop med dem så det ska bli kul och se när jag provar dem
Allt bra med er ikväll?
Det förstår jag.Här är allt bra, det är ju torsdag -snart är det helg och snart är det dessutom långledigt!
![]()
Hur är det damen då?
![]()
Damen mår bara bra tack
Ett kort möte på förmiddagen i morgon och en massa siffror efter det och sedan min första semester på tre år![]()
Då är det en välfötjänt semester med andra ord.Men hur går det till att inte ha semester på så lång tid om man jobbar?
![]()
Jag har jobbat på tre olika företag och valt bort att ha semester när jag har bytt arbetsplats... Men nu känner jag att jag har hamnat rätt med en toppen lön, bra kollegor, bra läge, fina förmåner osv... Så här kommer jag stanna kvar![]()
...nu känner jag att jag har hamnat rätt med en toppen lön, bra kollegor, bra läge, fina förmåner osv...
Grattis! Skönt när allting är bra, då kan det vara riktigt roligt att gå till jobbet...![]()
Försiktigt tjejen! Du kommer ju att bli överöst med PM från grabbar på SH som vill byta hoj!![]()
Jag är ju ingen bank, bara rik som ett troll!![]()
Det finns bara plats för en och dyker han upp ja då lär ju jag bli gladast av alla![]()
Det första där kallas FULQUOT! (Ber om ursäkt för den...)
Beträffande det andra - Hoppas han knackar på snart då!![]()
![]()
Fulquota hur mkt du vill, det e lugnt,
Han ska inte knacka på, han ska ta mig med en storm![]()
Hmmm, Kommer bara på "Gudrun" såhär på rak arm, finns det manliga yrväder...![]()
Hurricane Hugo svepte in över Charleston, South Carolina med omnejd typ 1990 eller så!Hmmm, Kommer bara på "Gudrun" såhär på rak arm, finns det manliga yrväder...![]()
Hurricane Hugo svepte in över Charleston, South Carolina med omnejd typ 1990 eller så!![]()
Hurricane Hugo svepte in över Charleston, South Carolina med omnejd typ 1990 eller så!![]()
Äsch, skulle någon bli sur för att bli kallad Yrväder?!?Apropå Yrväder ja... Där kom ju svar från ett, eller...Nääää, just kidding!
![]()
Sitter Darkwing och laddar nu, så att man ska huka sig bakom knapparna...
![]()
Äsch, skulle någon bli sur för att bli kallad Yrväder?!?
Visst är jag yr ibland, men väder? Nä, det är det bara du som hotar med att släppa juh!![]()
![]()
![]()
HaHaHa! Härligt med minne!![]()
Det är till och med lite av en komplimang att bli kallad för yrväder i min ålder.
Och minne har jag, som en häst. Och långsint är jag med.![]()
Det där med tant har väääldigt stor betydelse VEM som säger det! Främst.Åja, så gammal är väl inte Tant Cheyen!(Kunde inte låta bli efter att ha läst annan tråd, solly...)
Hästminne är att föredra framför mitt Teflonminne!![]()
Och JAG är inte långsint, men jag kommer ihåg saker...![]()
![]()
Det där med tant har väääldigt stor betydelse VEM som säger det! Främst.
Men också av vilken anledning och hur. I det fallet, i den tråden du syftar på, är det ytterst olämpligt av just DEN personen att yttra sig öht. Det borde vederbörande inse själv.![]()
Teflonminne vore annars skönt att ha! Vore en lättnad att vara som alla/vissa andra.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |