Skriv-vad-du-vill-tråden

Man blir stark av sina nedgångar och psyket stärks oxå...
Det kan ingen ta ifrån en :pannkyss
Om man GÖR något bra av sina erfarenheter, så blir man starkare. Väljer man att sätta sig under en sten och tycka synd om sig själv, blir ingen vare sig klokare eller starkare. Stenen är bra en stund, medan man slickar de värsta såren, men se'n måste man krypa fram och våga leva. Det är det vänner är till för. Hjälpa en fram från under stenen... :krama

Apropå det, har Shooter fått fingerdiarre?:va
Det är tur för mig att dr Båge och GSXR1000Promille är landsförvisade..:huvet
Inte så kul när man har -7 timmars tidsskillnad och uppkoppling endast på hotellet, jobbigt att jobba på rikigt jue... åker hem i morrn iaf... kanske...

Vad är det för FEL på världen egentligen? :va VEM har uppfunnit nå't så j-a korkat som morgnar? :mad: :huvet

Last edited:
God morgon allihopa...trött som en gnu är jag:näsblod Ska iväg och leka CSI hela dagen...inga spår kan gömma sig för mig:tummenupp

Just idag är en speciell dag.......12 år sen jag fick min äldsta dotter! :)

Var det tjejen som var med till Kakan? Lägg på en glass från mej me´ och säg GRATTIS!, så får du tillbaka en till sommarn´ute i Vaxholm eller nåt!:)
(Min äldsta blir 11 om 6 dar, fast det var ju inte jag som fick henne, så, eller, ja, ni fattar, kanske...)

Åja, var så lagomt glad du!
Jag ska faktiskt stressa hem, fixa middag åt ungarna, agera flyttkarl, agera sopgubbe, agera tvättman, strykman och städman, för att sedan övergå till Läggabarnman. Därefter blir man Barista och fixar sig en latte, som man somnar ifrån i soffan...
HA! Där fick du! Eller...:va

Åja, var så lagomt glad du!
Jag ska faktiskt stressa hem, fixa middag åt ungarna, agera flyttkarl, agera sopgubbe, agera tvättman, strykman och städman, för att sedan övergå till Läggabarnman. Därefter blir man Barista och fixar sig en latte, som man somnar ifrån i soffan...
HA! Där fick du! Eller...:va

Ja där fick han så han teg! :såjaponken

För övrigt så vill jag hem och sova, igen... Jag kunde inte sova inatt heller..
HATA! :mad:
Och så kliar det på vänster armen.. Antingen så är det för lite :ligga eller så är det allt jefla polermedel... Jag tror på det förstnämnda... :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025