Shooter
www.bombrepa.se
Nääää nu går jag hem, varit på jobbet sedan 0625H!!
Hmmm... Inte riktigt som mej då....Men jag tänkte kompensera min sena ankomst med att göra som dej - gå tidigt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JAG JOBBAR MED KOMPLETTA IDIOTER!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Jag säger till en användare att efter att jag kopierat all data från hennes gamla till hennes nya dator så får hon INTE NÅGONJÄVLASIN LOGGA IN IGEN PÅ DEN STATIONÄRA... Och vad händer??? JAG FÅR ETT MAIL FRÅN HENNE!!!!![]()
TROR NI INTE ATT DUMFAN GJORDE SAMMA SAK IGEN????
DÅ JAG FÅR REDA PÅ ATT HON STARTAT MASKINHELVETET IGEN SÅ SKRIVER JAG TILLBAKA, Stäng av om 5 min (15:35 så gör jag om det.. )
Gör om det OCH FÖR 2 MINUTER SEN FICK JAG ETT MAIL,
Jag stänger av maskinen nu.... 16:00... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH![]()
![]()
Linux... Går även att köra från CD...
Enkelt och smidigt och jag fattar ingenting av det utan blir förbannad och skickar ut skiten fort som fan...
En lite tidig luciahälsning från emiratet. Ingen snö i sikte...men väl massor med vitt...![]()
Det är ju bara kolla vad jag döpt bilden till så ser du nog att det finns en "viss" självironi i kortet...Är det inte dags för grabbarna blända av nu?![]()
Det är ju bara kolla vad jag döpt bilden till så ser du nog att det finns en "viss" självironi i kortet...
Ha de´
En lite tidig luciahälsning från emiratet. Ingen snö i sikte...men väl massor med vitt...![]()
Faan, va Ni spammar dåligt gott folk! Går man in på sista sidan har den varit aktuell sedan klckan 14!!! Shame on You Spammers!!!![]()
Amen vad tusan jag har ju inte haft tid att spamma![]()
Äh låt honom tro att vi inte vill istället... *mumsarpåkakornaochdrickeruppspritensomTrolletlevererade*Amen vad tusan jag har ju inte haft tid att spamma![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |