Skriv-vad-du-vill-tråden

Hummmm....varför tänker jag på Särimner när din avatar dyker upp.....:D

Försök inte, ditt hängbukssvin! :D

Är du HELT säker på att min teori med Drottningkrämen är fel...:va Kanske ska vara tvärt om...:D

Nej! Nu vet jag! Jag håller med dej Pucken! Ljuva Måndag!!!
(Svärmor har åkt hem!):rolleyes:

Aha, Marty Feldman is in da house! :tummenupp

Last edited:
Är du HELT säker på att min teori med Drottningkrämen är fel...:va Kanske ska vara tvärt om...:D

Nej! Nu vet jag! Jag håller med dej Pucken! Ljuva Måndag!!!
(Svärmor har åkt hem!):rolleyes:

Utan drottningkräm går världen under !!!:D :mattias :fakta

Glad för din skull !

Kan inte kolla tuben på jobbet... *gråter krockotårar*

Då MÅSTE du kolla på det där när du kommer hem!:D Skriv upp sidnumret på Tråden, för det lär väl hinna bli ett par sidor innan du är klar med den här arbetsdagen...:D

Underbart med IP-telefoni på jobbet....

Inget funkar, jag slipper samtal = perfekt!!!

Då är jobbansökan snart klar då...:)

Last edited:
Då MÅSTE du kolla på det där när du kommer hem!:D Skriv upp sidnumret på Tråden, för det lär väl hinna bli ett par sidor innan du är klar med den här arbetsdagen...:D

det ska jag göra...
Inlägget sparat.. Finns ju en knapp där man kan klicka så sparar SH inlägget åt dig.. hehe

Hittade en av mina gamla ansökningar, kanske kan va nåt för Izah...:va

En anan har ju gått ut jymnasiet å vill ha ett kneg. De e marit me kneg nu, många får inge kneg. De döläskigt. En anan nobbar å ta vicke kneg som hellst. En anan tar bara schyssta kneg me skaplit pröjs, festlig stajl å schysst panchon å ATP å sånt därna. Svensson sejer att vi jymnasister ska ta vicke kneg som hellst. De e junte schysst. Vi har i alla fall gått ut jymnasiet å e utbilldade. Sjelv vill ja hellst ha ett kneg där man får skriva eller rekna å bli schef å få lisingbil.

Kunskap e mackt!

Du kanske kan sno nåt där...:D

Klar sedan länge, men det är det personliga brevet jag brottas med, sökte nämligen jobb på den avdelningen i februari och jag har ingen lust att skicka exakt likadant brev igen... känns så där...

Hittade en av mina gamla ansökningar, kanske kan va nåt för Izah...:va

En anan har ju gått ut jymnasiet å vill ha ett kneg. De e marit me kneg nu, många får inge kneg. De döläskigt. En anan nobbar å ta vicke kneg som hellst. En anan tar bara schyssta kneg me skaplit pröjs, festlig stajl å schysst panchon å ATP å sånt därna. Svensson sejer att vi jymnasister ska ta vicke kneg som hellst. De e junte schysst. Vi har i alla fall gått ut jymnasiet å e utbilldade. Sjelv vill ja hellst ha ett kneg där man får skriva eller rekna å bli schef å få lisingbil.

Kunskap e mackt!

Du kanske kan sno nåt där...:D

Kopierat och klart!!!

Näää skämt åtsido, vill verkligen ha detta jobb, tyvärr så är det på fel sida om stan, men det kan jag leva med!!

Last edited:
Klar sedan länge, men det är det personliga brevet jag brottas med, sökte nämligen jobb på den avdelningen i februari och jag har ingen lust att skicka exakt likadant brev igen... känns så där...

Hmm, been there done that... Vet hur det där känns. Jag tyckte inte det var helt lätt, svårt att bli nöjd med det nya jag skrev. Fast jag tror faktiskt att man lägger in lite för mycket i det själv. Mer än vad de bryr sig. Jag tror att det räcker med lite förändring bara. Kolla om det är nåt som ändrats i din livssituation sen sist (Bostad, träning, kurser, djur, vad som helst) och fokusera och skriv mest om det bara. Det där grejer du galant!:tummenupp

Hmm, been there done that... Vet hur det där känns. Jag tyckte inte det var helt lätt, svårt att bli nöjd med det nya jag skrev. Fast jag tror faktiskt att man lägger in lite för mycket i det själv. Mer än vad de bryr sig. Jag tror att det räcker med lite förändring bara. Kolla om det är nåt som ändrats i din livssituation sen sist (Bostad, träning, kurser, djur, vad som helst) och fokusera och skriv mest om det bara. Det där grejer du galant!:tummenupp

Tack för tipset!!

Har ju gått några glassiga kurser på jobbet så det skall jg lägga till!!

Näää skämt åtsido, vill verkligen ha detta jobb, tyvärr så är det på fel sida om stan, men det kan jag leva med!!

Du börjar väl inte snegla på att dra dej norrut nu...:mad: Du får inte dra än Gefla Tant! Jag ska hinna piska dej på Bogan och Bulten innan dess!:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT