Skriv-vad-du-vill-tråden

Åhhh lite rassel å lite pling... man kan göra som du beskriver men endast med jobbets micro, kanske borde starta en tävling... gissa vad är det som jag micrat.

Fy fan va du e jobbig........får svårartade tvångstankar nu !:huvet

Återkommer......:D

En fråga till resten av församlingen... Kan min arbetsgivare hålla på att dra ut på tiden med att komma ut med julledigheten? Som det är nu så skyller dom på att det är så många som har sökt ledigt osv så dom kommer inte ut med om man får ledigt eller inte...:huvet

En fråga till resten av församlingen... Kan min arbetsgivare hålla på att dra ut på tiden med att komma ut med julledigheten? Som det är nu så skyller dom på att det är så många som har sökt ledigt osv så dom kommer inte ut med om man får ledigt eller inte...:huvet

Arbetsrätt...:gnissla Jag kan höra mej för med nån på jobbet, fast tror inte jag hinner hjälpa dej med det imorgon, ska åka från stan redan på morgonen...

Arbetsrätt...:gnissla Jag kan höra mej för med nån på jobbet, fast tror inte jag hinner hjälpa dej med det imorgon, ska åka från stan redan på morgonen...

Det vore kanon!:tummenupp Det börjar bli skapligt irriterande som det håller på...:huvet

Här gåre seeegt! Nu ska det göras lakritsshot!!!!:öl

Det har jag klagat på i snart en vecka...:va

Last edited:
Två poäng till Brynäs mot LHC
Gävle/TT

Brynäs tog med sig två poäng efter kvällens elitseriematch mot Linköping. Hemmamålvakten Jacob Markström storspelade och matchen slutade 2-1 (0-0, 0-0, 1-1, 1-0). Andreas Dackell slog in Brynäs mål i förlängningen.

Tyvärr så kan de göra så i och med att julledighet inte är reglerad på samma sätt som sommarsemester, dålig stil.Javisst, men tyvärr så är det arbetsgivaren som bestämmer...

Två poäng till Brynäs mot LHC
Gävle/TT

Brynäs tog med sig två poäng efter kvällens elitseriematch mot Linköping. Hemmamålvakten Jacob Markström storspelade och matchen slutade 2-1 (0-0, 0-0, 1-1, 1-0). Andreas Dackell slog in Brynäs mål i förlängningen.

Tant glad!!!!

Last edited:
Goooooooood mooooooooooooooooooooorgon!!!

Ääääääääääääääääääääääntligen freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag !!!!

:hördu GOOOOD MORGON!!

Nää, det är det inte egentligen...:rolleyes: (Frånsett möjligen då att det är fredag och sista gristidiga morgonen denna vecka) ... Svärmor anländer i eftermiddag...:6surkart ...och så var den helgen förstörd!:huvet

Hoppas Ni andra kan ha ett fortsatt bra liv iaf...:rolleyes:

Gå Mårrån !!!

Kan det bli kväll nu ?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...