Skriv-vad-du-vill-tråden

Innerst inne vet ni dock, välprogrammerade av mamma, att kvinnor har rätt. Alltid. Jämt. Säkert. OTVETYDIGT!!! :fakta

Och där anser du att du hade rätt igen, eller...?:arsele

Faan grabbar, kan man inte lämna knapparna till Er ett par timmar utan att ni så när släpper fram ett myteri!:mad: Snart kommer hon väl och säger att hon ska ha rösträtt åxå!:mad:

Han kan nog blir liggande på lagret ett tag... innan eller om vi ALLS hittar nå'n?!? :va

Jag kan faktiskt inte komma på en enda... :confused: Om han inte tjänar snuskigt mycket pengar, för då har jag sett bilder på en massa blonda bimbos med plastbomber fastlimmade som klänger på snuskiga gamla gubbar... :gnissla

Ja just ja sådana kanske vill ha han..
Vi kan ju lura i dem att han tjänar massa pengar??

Jaha, så nu är man plötsligt inkorporerad i ett harem av slampor som gilllar snuskgubbar?!? Rättning om jag får be. Jag har precis slutat med smågodis, jag har inte hittat min nästa last än och om jag nu får bestämma SJÄLV, så är det inte snuskgubbar som står på tur. :tungan
Bah... ni är lika alla kjoltyg, låtsas vara oskuldsfulla och sen får man sitta hela kvällen och tömma snusk PM från er :mad:

Sluta skicka äckliga inviter, jag försöker att låtsas Jåbba eller vad det heter :mad:

Bah... ni är lika alla kjoltyg, låtsas vara oskuldsfulla och sen får man sitta hela kvällen och tömma snusk PM från er :mad:

Sluta skicka äckliga inviter, jag försöker att låtsas Jåbba eller vad det heter :mad:

Nu har du nog fått det om bakfoten el är det mellanbenet el vad blir det nu..

när du skickar snuskiga inviter och tjejerna quotar tillbaka o ber dig sluta är det inte tjejerna som kommer med inviterna...

Faan grabbar, kan man inte lämna knapparna till Er ett par timmar utan att ni så när släpper fram ett myteri!:mad: Snart kommer hon väl och säger att hon ska ha brösträtt åxå!:mad:

Det har dom ju redan, dom elaka kjoltygen viftar med sina vapen så fort det blir konflikt..

Last edited:
Yes! Faan , jag hittar inte den där smileyn med skylten där det står "Pictures!"

:confused: PM-förklaring, kanske...?

:tummenupp :D

Ne nej nej.... jag har ju varnat dig, nu kommer din PM box att fyllas av OB maffians våta drömförslag, avsluta ditt konto nu innan du drabbas...

:nurse kom till en :galen HERR fyllo. Han :censored , men :nurse gav honom :ätapiller och snart blev han :wiggle och :tråkad som en :katt och alla :tuttar ville :krama HERR fyllo som blev sååååå :) .

Var ska vi skicka honom då??
blri det DHL-frakt el vanlig post...
Om man skickar med posten o har tur slarvar de väl bort han????? ;D

Doublepost will be merged [/B][/SIZE]Damn.. Har Pluggen ringt alla o bett de att inte spamma medans han är borta eller???
Hur är det täntk att jag ever ska komma förbi han om det inte finns nån annan att spamma med???
*gråter*

Satan... Jag är avslöjad!:mad:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla