Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Jaså?! Du menar att jag skulle ha skippat kursen för att kunna spamma?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaså?! Du menar att jag skulle ha skippat kursen för att kunna spamma?![]()
alltså tänk efter nu
du skulle givetvis ha datorn med och sett upptagen ut så att alla trodde att du förde anteckningar. Tittat upp med jämna mellanrum och nickat lite så där som att jo det var inte så dumt.
Nu är det ju bara det att jag har bara en stationär dator... Och det hade varit lite tungt att släpa med den...![]()
app app! Tänk hur angelägen du då sett ut till att föra anteckningar!! :superduktigNu är det ju bara det att jag har bara en stationär dator... Och det hade varit lite tungt att släpa med den...![]()
app app! Tänk hur angelägen du då sett ut till att föra anteckningar!! :superduktig
Det har blivit dags för kvällens spamtopplisten, the extended version...
Läget är som följande:
Izah 1,453
Kakan 1,151
Mitra 1,045
Pluggen 947
Vampyrtrollet 913
pucken 720
Prillan73 520
Yasha 503
Dr.Bike 488
Sweedo 424
GSXR1100R 346
Shooter 343
Inga större förändringar i tabellen som synes, det är Shooter som tappar mark i botten på tabellen på 343 inlägg... Undertecknad närmar sig 1000 inlägg sakta men säkert, men lär bli passerad av Vampyrtrollet strax innan 09:00 imorgon... Om så skulle ske så kom ihåg: PLUGGEN SHALL BE BACK!!!
Ädeit: Fan Mitra, skriva inlägg när jag håller på och sammanställer statestiken...
![]()
![]()
Tycker om dig ändå!
![]()
Nawerkänn det är bara för att jag har fört in Hetty i ditt liv
![]()
Jomenvisst är det så... Och Hubert..![]()
![]()
Vad är detta? Myteri mitt i natta!?Om vi låser in Gixxer1000promille i städskrubben med ett lagom stort spritlager så slipper vi honom.
Pucken har sniffat så mycket lim så om vi ger honom några lättöl så är han helt väck.
Sviidoo är så liten och otränadså honom ställer vi i hörnet ifall han börjar mopsa sig. *håstajl tejk åver*
![]()
Vad är detta? Myteri mitt i natta!?![]()
Mörkare än på Kameruns avbytarbänk ute......![]()
Skyll dig själv. du skulle ha betalat ut lönerna så hade du sluppit myteri.![]()
![]()
För övrigt verkar inte myteriet vara helt skottsäkert efter som herr 1000Promille tog sig ut från städskrubben genom att blåsa på låset...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |